Snart är det dags!!
Här väntas kattungar samma dag, men magen ser heeelt annorlunda ut! Wow! Lycka till med kullen! Det är ju så spännande när det väntas smått!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Det där kan man kalla mage, ja!
Lycka till!
Så spännande! Lycka till ^^
#2, va roligt!! vet en till uppfödare som väntar samma dag.håller tummarna för er. får vi jämföra här sen
.
S*Winsnes Wilda

Lycka till och hoppas att allt går bra! :) det blir förhoppningsvis en lyckodag den 9e Juli verkar det som! Flera kullar som väntas och så får jag hem min lilla kattunge då också :D
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.

Grattis o lycka till med era kullar…jag får vänta lite längre..till månads skiftet Juli-Aug =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Guuuud vilka vackra katter!! Jag är bombsäker på att kattungarna blir såååå fina!
Kan man lägga ut bilder under förlossningen? Eller är det lite inappropriate eller vad man nu ska kalla det? 
jadå,kommer ta foton om läget tillåter, tycker nog det är mer olämpligt med parningsfoton
.
S*Winsnes Wilda
#11 Ja förstås, men är det olämpligt med förlossningsbilder så är det ok att du inte lägger ut några :P
Fast det tycker jag är konstigt om man inte får sätta ut bilder bara man varnar känsliga. För det är ju något vackert man bevittnar och en naturlig del av livet. Jag för min del ser gärna några bilder från förlossning och nyfödda bebisar.
i vilket fall, har j chansen o ta foton lägger jag upp dom,här elr på hemsidan
S*Winsnes Wilda
Säg till om de hamnar på hemsidan, länka dit också! :P (när bilderna är uppe)
Om du lägger handen på hennes mage, rör sig ungarna?
Om de gör det så kanske de är snart redo att komma ut :D

Åhh vad jobbigt det e med väntan! Hoppas det går bra med födslen =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
8 juli föddes 6 småttingar. se nya tråden: nyfödda wildingar..
S*Winsnes Wilda