Dyna till kattmöbel i rotting från IKEA
Det har tidigare skrivits om att vi är flera på sajten som har likadana kattmöbler i rotting från IKEA. Jag har sytt en dyna till min möbel. Den är i fleece och är vadderad. I ytterkanten är det gummiband så den ligger på plats.
Jag tänkte att jag kan sy fler om det är någon som vill ha och skänka pengarna till hemlösa katter, t.ex Kattkommando Syd. Svårt att veta vad lämpligt pris kan vara, men kan den vara värd 50:- kanske? Plus porto.
På bilden ligger Danny och myser på sin nya dyna.

Jättefin. Hade jaghaft en sådan möbel hade jag gärna haft lite olika kuddar i olika färger att välja mellan. Och 50 kronor är ju inte dyrt alls.
#3 Du är alltid så duktig ksofia, dina dynor är toppen fina.

Tack!
Ja, Lorenz är en jättefin "dyna". Han verkar ha det jättegosigt även utan dyna. 
#7 Fast det hade ju varit finare med en hemmasydd dyna i tycker jag…
/Maria
du får gärna sy en till vår
. gärna i brun/beige ..
S*Winsnes Wilda

Blondifire, passar det bra då med den beige och den vita ihop? Den vita är inte helt kritvit, utan lite "vintervit".

Putt!

JAg har också köpt en sådan IKEA-möbel.
MEN jg har vrit tvungen att vända på den eftersom min MaineCoonhona är för stor för den lilla skålen.
JAg hr lagt i kuddar, för att fylla upp utrymmet och sedan sytt en fleecefilt och lagt på.
Här sover "damen" som en Drottning
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Åh, va mysigt hon har det!
Min Danny är inte heller så liten, men han gillar när det är trångt och ibland hänger benen utanför. 
ja vit o beige blir jättebra. maila mig så jag kan sätta in pengar o du får adressen: blondifire@hotmail.com
S*Winsnes Wilda

Blondifire, va bra. Har mailat dig och nu sätter jag igång och syr din dyna i vitt och beige.
Jättefina! Lägg ut dem på Tradera!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Tack Gunilla! Jag håller ju på att sy lite kattbäddar som du ska få och lägga ut på tradera och min mamma är i full gång med att sticka kattungar som jag skickar med också. De här dynorna kom jag på att göra när jag skaffat hem en massa fleecefiltar till bäddarna och de passar ju bara till just denhär möbeln.

putt

helsnygt. nästan så jag vill köpa en möbel bara för att kunna köpa ett par dynor av dig att stoppa i

Ja, visst är det fint. Danny älskar sin möbel. Du får väl önska dig en möbel i julklapp.
vill bara tala om, att de fina bäddarna är slutsålda nu! Vi tackar så mycet för dem det blev ett väldigt fint tillskott till Kattkedjan. Likaså kattungarna, de sålde vi av på loppisen!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Idag har jag köpt denna rottingmöbel till reapris på IKEA - 149 kr.
Syr du fortfarande dynor ksofia? I så fall är jag intresserad!