katt på rymmen
Var ute som vanligt med min katt i koppel i trädgården medans jag skötte kaninerna. Skulle snabbt gå in och tvätta av en kanin som var lite skitig och lämnade henne ute, för hon brukar aldrig smita. När jag kommer ut är både katt, koppel och sele borta och nu hittar jag henne ingenstans
Hon har aldrig varit ute själv, brukar de komma tillbaks snabbt? Hon borde vara hungrig för de brukar äta vid den här tiden…
Ursch va hemskt! Gå ut o ropa och ställ ut mat så kanske hon kommer tillbaka.
Är hon svårfångad kanske du kan låna en fångstbur från något katthem i närheten.
Är hon inte tillbaka på ett tag så bör du anmäla henne försvunnen hos polisen och hos de närmsta katthemmen samt sätta upp lappar i området och annonsera i tidningen.
Hoppas hon kommer tillbaka!

Eftersom att hon rymde med sele så är ju risken stor att hon fastnar någonstans.Ut och ropa på henne.
Stolt ägare till tre La permer
Prata även med barnen i området, be dem hålla ögonen öppna. Gå ut och ropa på henne, skaka lite torrisar (förutsatt hon äter det) när det lugnat ner sig lite. De flesta missar rusar inte iväg i 190 långt bort utan befinner sig runtom. Sätt upp lappar, kolla förråd, garage, källare etc där hon kan blivit inlåst.
Jag är så lättad, för efter några timmar står hon utanför på tomten och skriker högt och ljudligt! Med sele och allt i behåll, jag var så orolig att hon fastnat eller blivit påkörd på vägen som är rätt nära här…
Men hon är hemma helskinnad och sover som en stock!
Åh va bra!!!
Förstår att du är lättad, är jätte glad för din skull!
Härliga nyheter 
Va skönt…… Ja då vet du, att du inte kan lita på henne mera då. Nästa gång du behöver gå in så får du ta med dig kisse in . Lite omständigt, men man får på gott och ont inte ha en katt uppkopplad ensam längre. lite dum regel, för många kissar trivs i löplina.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#7 nä, nu får hon komma med in ;)
ja du klarade dig undan med blotta förskräckelsen…. Sicken tur!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....