Ett kryp in för katten
Jag måste bara visa kojan som jag fixat till Mojje som han gillar stenhårt *s*
Har era katter något kryp in ?
Tassar från Mojje & Eva
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
ett till kort 
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
och ett till ;-)
hahaha va sööööt!!!zorro älskar att ligga i min gaderob bara:)
Hej, kojan var jättefin! Jag har både en koja som mer liknat ett tält.Det är jätteuppskattat.Sedan har jag en lektunnel som alla katter tycker vansinnigt mycket om.Tunneln rekomenderar jag verkligen.Och då helst i nylon.Den går att tvätta i maskin och katterna tycker om den för att den prasslar när man rör vid den. Mvh Kirsten

Jag har flera kojor till mina. Tar kartonger och klär in dem i omslagspapper. Enkelt och billigt och inget gör det om de förstör dem. Bästa kojan var den som hade hål i well-pappen och fick omslagspapper ovanpå dem. Då var det hur roligt som helst att pilla sönder pappen och ta sig ut där! En rolig stund för mig också! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Hängde en handduk över en köksstol för att torka… Den hänger kvar än, då katterna gillar att ligga under stolen och försiktigt spana ut.
*s* ja alla ställen verkar funka bara det går att krypa in *s*
Indy verkar vara en väldigt busig kisse *s*
Fast specielt händig vet jag inte om jag e, hade trälådan innan och sågade bara ut en öppning och klädde insidan med en gammal trasmatta …
men Mojje älskar den sen så står den vid elementet och det är ju ytterligare plus poäng *L*
Mojje & Eva

jo du indy är en "busig" kisse! Han klättrade upp i gardinerna så dessa fick jag ta ner. När jag så tvättade dem till jul så tyckte han att de var mycket bättre som liggunderlag till honom! En gång drog han iväg med gardinerna och gjorde en egen liten säng bakom tv'n…där somnade han!
Så allt går bra att göra kojor med tydligen…se foto
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#10 oh…va söt 
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#12 men vad söt 

ja va söt hon va LisaN