Katter iFokus

Katter

Etiketter: kattstatusdjurskydd
Läst 889 ggr
Amm0
0

500 000 KR TILL DJURENS RÄTT!

RÖSTA PÅ TEAM PICASSO!

Ring 099-402 02 samtalet kostar 5,70:- eller nåt sånt.

Om Marie Picasso vinner KÖRSLAGET ikväll så kommer EN HALV MILJON KRONOR gå till Djurens rätt!

GÖR SOM JAG OCH RÖSTA NU, innan 21:30 ikväll! SKYNDA SKYNDA!!

SidenMoare
0

Visst är det ett bra ändamål. MEN jag röstar på Moreus eftersom de är den bästa kören. Det är ju det som man skall rösta på inte på vad de skall ge sina pengar till. Tycker jag i allafall

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Amm0
0

Det är precis vad man känner för. Just därför de avslöjar vad de ska ge pengarna till, för att få folk motiverade.

Vissa röstar på den man tycker är bästa körledaren, vissa röstar på den kören man tycker är bäst, vissa röstar på bästa låtarna(?), vissa känner någon som är med i kören och rösten därför på dennes, vissa känner någon som känner någon i kören och röstar i dennes, vissa röstar på den körledaren som ger pengarna till något man själv kämpar för osv osv. Finns många olika anledningar till att rösta olika,

Jag t.ex. hade röstat (om ens öht) på Moareus eftersom jag känner till Orsa, min mamma kommer däirfrån, om inte Picasso skulle skänka pengarna till Djurens Rätt. Sån dålig anledning hade jag. Vet att det finns fler.

Nu råkade det bli rätt fjantigt argumenterande här. Men ta det med en nypa salt. Du kanske förstår hur jag menar SidenMoare ;)