Katt graverad på glas

Åh så gulligt, en liten änglakatt:)

Kunde inte låta bli att skryta lite. detta var min första katt jag graverade.
Jag funderar på att starta en tävling på iller sajten där de kan vinna ett glas eller skål eller liknande. Men vi får se vad medlemmarna tycker.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag har lite funderingar om det här också…:)

Tror att det vore roligt faktiskt. Ska jag sponsra dig med ett glas? hihi
Audiatur et altera pars
Suuuuuperfin! Ja, sponsra Pia med ett glas så att jag kan vinna. *ler själviskt* Vad duktig du är Åsa!!

#5 Tack så mycket. Jag kan ju inte gärna tvinga på Pia mitt glas för att på så sätt tvinga henne att ha en tävling. Fast vi melemmar kanske kan önska fram en tävling av Pia och sedan får vi se vad hon sätter som pris. Jag tycker det skulle vara roligast med något annat i pris för då blir det roligare för mig. Men detta är Pias sida och hon bestämmer. Vill hon ha glas som pris sponsrar jag gärna, kan delta i nästa tävling i sådana fall.
Audiatur et altera pars

Ja jag kan sponsra själv *l*, med kattörhänge eller armband el ngt, fast jag tycker ett glas vore fint oxå. Men det finns utrymme för flera tävlingar förstås…:) Det finns mkt trevligt i kattväg som man kan ha som pris och mga trevliga tävlingar som man kan ha…massor att tänka på:)

Vad roligt att vi gav dig något att fundera på. Nu bara längtar jag tills det kommer någon rolig tävling.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Vi hade ju vår julfototävling och det är tänkt att det skall bli mer av det, men det krävs ju att det finns medlemmar som både kan och vill bidra. Jag hoppas det kan bli ett lika aktivt bidragande av goda foton som på Ridsport såsmåningom:)

Ja, men då var ju inte jag medlem här. Hur gick det på den tävlingen då? Såg att du fick in en del bilder i alla fall. Vem vann?
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Tack, alltid roligt att veta vem som vann. Hon var söt Doris.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars