De dränker leksakerna hela tiden
Nån som har erfarenhet av att katten lägger leksaken i vattenskålen? Det händer jämt här. man köper fina tussiga bollar och möss, och de hamnar i vattenskålen där de blir dyblöta. Ibland hittar man en dyblöt leksak lite här och där. Varför gör de så? dränker de sitt byte eller vad är det frågan om?=)
Så gjorde några katter jag haft förr.
Kunde vara vatten- eller matskålar..
Tror de sparar till sen, men man tycker ju det blir lite omständigt och dumt att lägga dem i blöt 
Det gör min ena katt också. När det gäller just honom tror jag det är mycket på grund av att han tycker det är så attans kul. Han kan hålla på och doppa sina saker i skålen hur länge som helst och han kan även vara snäll nog att bada matte och husses saker, och han älskar att sulla med vatten överlag även i badrummet och så vidare.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Min ena katt gör också så. Hon brukar även pilla bort "locket" till brunnen under badkaren och lägga leksakerna där 

Haha. Kul att höra att flera gör så.
Mina dränker leksakerna jämnt. Nyss lade Desire ner en leksak med batterier i…! (de får bara leka m den när jag tittar, men nu hade de lyckats hitta den) Den ska låta som en fågel när de leker med den. Nu kunde den inte sluta låta, så jag fick klippa sönder den o ta ut batterierna. 
Och "locket" till badrumsbrunnen åker också upp lite då och då, fast de leksakerna brukar jag slänga sen, tycker det är så äckligt.
"Varje katt är ett original och ett mästerverk"
Scchh! Säg inget om golvbrunnen, det vill jag inte att min lille doppare ska höra 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

MIn Husis älskar att leka med plastförslutare och ståltrådar till brödpåsar etc. De hamnar oftast i vattenskålen eller i matskålen. Men inga andra av mina katter gör så. Men dte är så otroligt roligt tycker han. Tar jag bort den från skålen och ger honom den så lägger han tillbaka den genast. Det kan upprepas flera gånger. En envis liten rackare min Gizmo
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Den ena av mina katter, Queso 5 månader, samlar på flärpar från mjölkpaketen. Hon morrar när hon får en och sen rusar hon in i badrummet och gömmer den. Hon har en stor hög och hon får inte nog av att samla.
#5 ja jag får också slänge dom leksakerna som åker i brunnen
dom är ju inte direkt fräsha när dom legat där.