Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1801 ggr
JessicaN
0

Har gjort en hemsida

Hej!

Har gjort en liten hemsida om mina katter, eller, jag försöker att göra en iallafall Tungan ute

Den är fortfarande under uppbyggnad och jag är inte alls duktig på sånt här så ha tålamod. Ni får gärna gå in och kika om ni vill Glad

Jessicas katter

Vill bara poängtera att jag inte föder upp katter så det är ingen reklam för någon uppfödning, bara en allmän sida om mina katter.

Det kommer att bli mer allt eftersom.

Är väl inte supernöjd med den men eftersom jag helt saknar såna här kunskaper så duger det Tungan ute

Kramar!

[Norrbysa]
0

Jättefin sida! :)

spiritedaway
0

Fin :) Vilken fin bild som header!

JessicaN
0

Tack så mycket! Skrattande Den är som sagt under uppbyggnad fortfarande och jag kan inget om att göra hemsidor så den är lite amatörmässig men men… Ganska nöjd ändå Glad

[Hilo]
0

Använder också Cybersite - Tycker du gjort ett bra jobb Glad

Hyrrokkin
0

Nice! :D Kul att se

JessicaN
0

#4 Tack så mycket! Glad Vad har du för adress till din?

JessicaN
0

#5 Tackar! Skrattande

[Hilo]
0
JessicaN
0

Hilo - Din var snäppet snyggare än min, min ser ganska amatörmässig ut jämfört med din Tungan ute

[Hilo]
0

#9 Haha! Tack så mycket! Fast jag håller nog inte med dig. Är väldig novis när det gäller sånt, och jag har mest pillat runt lite utan att egentligen veta vad jag håller på med Oskyldig

JessicaN
0

#10 Har inte heller någon koll på vad jag gör :P T.ex. på din länksida så har du länkarna, när jag försöker så kommer bilderna upp som är på framsidan till den "länkade" sidan, ej endast länkar.

[Hilo]
0

#11 Obestämd Hmm.. skumt..

JessicaN
0

Och nu har min gästbok blivit "kapad" av en riktig översittare. Tråkigt när det blir så. Jag vet dessutom vem det är, så tråkigt när man inte kan låta någon vara glad. Men jag tar inte åt mig, har man inget bättre för sig om dagarna (och nätterna) så är något fel.

Ursäkta om jag låter arg men jag förstår inte hur man tänker när man måste klanka ner på någon om en sådan sak.

TheMe
0

Jättefin hemsida och vackra foton!

Men bara ett tips; avokado är giftigt för katter.

"You can not change the world by adopting an animal,
but you can change the world for that animal"

JessicaN
0

#14 Tack så jättemycket! :D

Det visste jag inte, han har bara fått smaka pyttelite någon gång, har inte vetat om det var giftigt eller inte men då vet jag :)

TheMe
0

#15 Tror faktiskt det är giftigt för alla djur utom oss människor då.

Ville bara tillägga att det är jättefint av dig att du tagit hand om så många katthemskatter. Glad

"You can not change the world by adopting an animal,
but you can change the world for that animal"

JessicaN
0

#16 Vad bra, då vet jag :)

Tack så mycket, snällt av dig att säga :) Det blir lätt så när man jobbar på katthem ;)

[Gisele]
0

Väldigt vacker hemsida och fina kissar! Glad Roligt att du ställer ut också!

JessicaN
0

#18 Tack så mycket! :) Det är jätteroligt att ställa ut huskatt :D

oh-la
0

#16, det är faktiskt giftigt även för människor i stora mängder, ja till och med dödligt om du sätter i dig tillräckligt. det är dock inte själva avokadon som är giftig, utan kärnan som innehåller blåsyra. man ska dock inte ge avokado till något djur då risken finns att de kan få i sig en bit kärna och bli förgiftade.

JessicaN, Supefin sida!!! är riktigt avundsjuk på att du lyckats så bra ;)

JessicaN
0

#20 Visste faktiskt inte att det var så giftigt. Men det finns andra saker som Prinz hellre äter än avokado så det går nog ingen nöd på honom om jag inte ger honom något mer :)

Tack så mycket! Den är fortfarande under uppbyggnad och jag har inte haft tid att fixa med sidan, jobbar rätt så mycket och mitt internet krånglar en del men det ska bli ännu bättre ordning på den snart :)