Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1222 ggr
Annaliz
0

Lilla Indra gumman

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alldeles nyss fick jag ett mail utav ägaren till Indra som jag sålde till henne.

Hennes kille har tydligen utvecklat allergi och frågar om vi kan ta tillbaka henne.

..och visst kan vi det.. så denna damen kommer hem igen..

Undra hur det går med föräldrarna bara.. dem är ju kastrater ändå, men när dem träffade Izor som bor hos min granne och väninna så var dem inte glada.

Men jag tar hem henne så ser vi vad vi kan göra!

Här är gumman

spiritedaway
0

Sånt som händer. Skönt att dom kontaktade dig först i alla fall.

Lycka till med att introducera henne till föräldrarna igen. Du får uppdatera oss om hur det går.

Annaliz
0

Jo, jag är oerhört tacksam över att dem meddelade mig först.

Jag lovade ju dem att jag skulle hjälpa till om något hände så..

susdus
0

En ros till dig som e så seriös!

Annaliz
0

#3 Tackar! Djur är bland det bästa i livet och jag skulle aldrig svika ett djur jag dessutom själv satt till världen. Hade jag haft råd hade jag nog haft en hel djurfarm hemma hos mig. Jag känner att det är mitt ansvar att se till att de får det bra och som sagt, det är därför jag tar hem henne igen. Annars hade jag väl egentligen inte tänkt skaffa fler för tillfället, men vad gör man inte.

Finns det hjärterum finns det stjärterum.

[Hilo]
0

Åh Annaliz!
Stor kram till dig som är så seriös med dina hunskattungar!

Och så vacker hon blivit! Kyss

Annaliz
0

#5 Tack, för mig var det en självklarhet

Annaliz
0

Vad har Indra för teckning och färg?

Hon var så ljus när hon var liten så jag trodde hon var creme.

Är det inte svårt att bedöma från liten ålder? Om det kan skilja såhär efter ett halvår.

Annaliz
0

Indra nu

MaalinF
0

Ja, hon är väl röd iaf, men vågar inte säga om hon är spotted eller tigré eller något annat. =)

Annaliz
0

#9 Ja, röd måste hon defintivt vara så mörk som hon har blivit :) Men det är rätt intressant att de kan mörkna så mycket.

tuska
0

Man kan tro att det är en annan katt du fått tillbaka om inte teckningen i ansiktet stämt Skrattande

Annaliz
0

Det måste skilja på kamerorna. Jag ska ta bild och se när hon står bredvid Max sen Glad

Annaliz
0

Nu har Indra kommit hem precis. De pratar jättemycket med varandra!

susdus
0

oh vad härligt det låterGlad