Goddag 23 januari 2006
Goddag
Här sitter det en riktig sjusovare. Sovit klockan runt bestämt, drygt. För tre timmar sedan tyckte gubben min att det var dags för mig att stiga upp. Fick jag nåt te på sängen då?? Nä-ä 
Och eftersom jag inte såg avsnittet av Cityakuten i går kväll färdigt, så tyder det på att jag sovit runt 13-14 timmar
Idag har Vimsan mest varit ute. I skrivandes stund är hon visserligen inne, men hon vill ut och "spana" på fågelbordet.
Jag såg henne på grannens tomt när jag var ut efter posten förrut. Men sedan var hon spårlöst borta. Och eftersom det är spårsnö ute så spårade jag henne till grannens lillstuga. Där vid stenfoten försvann spårena och i ett hål i stenfoten kikade hon ut på mig.
Jag lyckades locka henne med mig hem så att hon fick mat i sig. Hon såg lite rolig ut när hon sköt rygg och "galloperade" med svansen liknandes en flaskborste.
Nu ska jag försöka engagera mig lite i hushållsgöromål, som t.ex diska en stekpanna som gubben min ska använda vid matlagnengen.
Hoppas att alla har en bra dag, och njuter av solen, för det gör jag.
Skola idag, Nu har det drygt en och en halv vecka kvar sen är det praktik och då är vi borta från skolan i 10 veckor :) Skönt det ska bli, även om det kommer bli jobbigt eftersom jag ska jobba i stall, men men ;P.
Har en läxa i religion som jag måste göra också, gäller bara att komma igång. Ska även skriva en sammanfattning om mitt projektarbete sen är jag klar med den. Skönt :)

Jag ligger i soffan omgärdad av näsdukar, nässpray, fjärrkontroller och filtar. Katten ligger raklång i min säng o sover. När man varit sjuk några dagar har man sett alldeles för mycket Glamour och Våra bästa år. Nästan så man längtar tillbaka till jobbet. Det var nästan gott med kaffe i dag så jag börjar nog bli bättre.

Krya på dig, Linda!
Usch jag mår INTE alls bra :(
Har en för j-----ä tonåring :( :( :(
Som bara gapar och snäser åt mig :(((
har iaf gått med i en tonårsgrupp om detta!
Kanske inte hör hit men vill ändå säga det :(

Sessan1.
Tonåringar kan verkligen dränera en på all ork man besitter. Har själv två stycken av denna ras hemmaboende. Goa som semlor kan de vara ibland och det är tur för dem för oftast liknar de taggiga kaktusar. Det låter väldigt klokt av dig att delta i en tonårsgrupp. Är det en diskussionsgrupp, eller?
Tack Pia. Det börjar arta sig även om näsan mest kan liknas med Niagarafallet. Vart ligger snorkällan, mån tro?

Javisst är det märkligt, vart sjutton kommer allt snor ifrån, ingen hejd på det…:/
#6 Hej Lindapinda!
Jo det är en diskussionsgrupp. Nu har jag gått med i en till tonårsgrupp och det är en milinglista. Man måste vara medlem där, men jag har inget hört än om jag blivit antagen där än, hoppas på det iaf!
Kram/Sessan1