Prishyllor, har ni bilder på era?
Hej allihopa!
Vill först och främst bara säga att jag inte vill skryta något med det här inlägget men jag är bara så stolt över mina kissar! 
Jag har planer på att göra mig en egen prishylla till rosetterna och pokalerna som mina kissar har fått och jag har några idéer på gång men jag tänkte höra med er om ni har några bilder på era så att jag får se hur dom ser ut.
Just nu ligger rosetterna bara lite varstans men eftersom jag är så stolt över dom så vill jag visa upp dom, och eftersom det både är rosetter och pokaler så ska jag försöka snickra ihop något som jag kan ha båda sorterna på.
Hade tänkt mig en träplatta som sitter längs med väggen där jag sätter upp ståltråd så att rosetterna kan hänga där, i överkant tänkte jag göra en hylla som går ut från plattan där pokalerna kan stå på.
Den 30 januari blir det utställning i Örebro för Findus, Prinz och Bianca så då hoppas jag att det går bra för dom 
Kram på er!
Jag har planer på att göra en, kanske om man kommer iväg på tillrcäkling många utställningar. Bara vart på en änsålänge, och de priserna är givetvis framme.
Dock tänker jag begränsa mig och inte pynta upp varje litet snöre, utan de "snyggare" rosetterna och annat.
Debutpriserna ska såklart alltid vara framme. Gick så oass bra och jag var så stolt över min lilla fräsare, hehe.
Jag har inte heller varit på så många utställningar än så länge och jag har egentligen inte så många "fina" rosetter. Jag har huskatter så jag har fått Nomineringspriser men inga Best in show än, men det kommer säkert, får vi hoppas 
Jag har 4 rosetter totalt och 2 pokaler.
Men jag är jättestolt över dom så jag vill ha något fint att ha dom på. Har också väntat med att göra en prishylla men jag ska nog göra en snart för jag kommer ju inte sluta med utställningar så tids nog så fylls nog hyllan på 

Jag har slutat köpa rosetter på utställningar om det inte är titlar, nom, biv eller liknande. Några kokarder har jag på väggen i gästrummet, pokaler och liknande har jag på en hylla på kontoret (hemma alltså, inte på jobbet
) men sedan måste jag erkännna att resten ligger i lådor 
#5 Har du något speciellt som du har satt rosetterna på eller hänger dom bara direkt från väggen?
Har än så länge bara dessa priser men jag är fortfarande ganska ny, har hållit på med utställningar i mindre än ett år, har inte varit på så jättemånga och har bara haft en katt att ställa ut så jag är jättestolt. Nu har jag två stycken små kissar till att ställa ut så dom ska till Örebro 30 januari 
Lite dålig skärpa på bilden tyvärr..
Jag har satt upp två spikar som jag hängt samma spiraler som jag har till burskynkerna. Fungerar kanonbra! Kan dock lova att det skett lite förvirrning några gånger när jag ska packa utställningsväskan och jag inte hittar spiralerna
(jamen jag skaa köpa fler!)

jag har bara hängt upp ett fåtal rosetter på väggen. tycker de räcker. är det någon som är intresserad så kan jag visa pokaler osv men det är inget nödvändigt att ha till allmän beskådning.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
På lördagen är det tuff konkurrens bland huskatterna, både på kort- o långhårssidan!
Någon mer som har en "egengjord" prishylla att visa upp eller som har tips på hur man kan göra en snygg sådan..?

Jag har vanliga billy bokhyllor från ikea med vitrin dörrar. Funkar bra tycker jag. Nu är dock alla priser nedpackade efter flytten men de skall upp o de flesta kokarderna med, tänkte sätta dem i trappan =) Bilder kan komma när allt är färdigt.
#9; Ja verkligen, ångrar att jag anmälde på söndagen nu hihi =) Men det e helt okej ändå o kan var kul med mindre kokurrans med. Skogisen jag skall ha med mig vet jag inte alls vilka han får möta men detr går som det går som vanligt=) Är alltid nöjd med en bra bedömning på alla mina katter=)
Snart måste ju domarfödelningen komma med, spännande!
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

De enda kokarderna jag har uppe nu är, som syns på bilderna, FIFE kokarderna och WW kokarderna. Orkade bara inte sätta upp alla dom andra efter flytten. I förra lgh hade jag hela sovrummet, och då menar jag HELA sovrummet fullt med BIS, BOX, NOM, Domarens Bästa kokarder osv… Exet hade spänt upp ståltråd i två eller tre rader över alla väggarna. Det var grymt att se, men skitjobbigt att sätta upp igen så nu ligger dom nerpackade i kartonger. Det räcker gott med alla pokalerna i vardagsrummet, och nu är både bokhyllan och pokalhyllan fulla, så ännu en pokalhylla med glasdörr ska införskaffas. För fler bucklor ska det bli, jajjamän! Det är ju Jaffa, Olle och Oggy som samlat in dom flesta av dom jag har, nu ska Steffie och Damian bidra med sin del!