Ibland är det inte lätt...
…att få plats framför datorn 
Såhär såg det ut i morse när jag skulle sätta mig och plugga. Fick snällt ta pallen som skymtar bredvid istället.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
De är bra fräcka ibland.. men det är såna här saker man ler åt, och man tycker bara att man har de gulligaste katterna i världen!
Absolut
Mina gullskruttar.

JA visst är de. Inte näns man störa deras sömn med att flytta på dem heller
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
Haha, jag brukar också få sitta på sned på en pall bredvid.
Vad gör man inte…
/Maria
Nej, visst vill man inte flytta på dem när de sussar så sött 

Nej det skulle vara "kattplågeri" *fniss* För det är väl de som bestämmer eller????
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
Hihi ja det borde verkligen vara straffbart. De är extra bortskämda nu efter att den ena varit på rymmen. Blev ju så glad att han kom tillbaka så nu är de ursäktade för det mesta ;-)
Hi hi hi. Ja, vad gör man inte för sina älsklingar. Själv brukar jag få sitta på hörnet utav soffan, medans "madame" breder ut sig och ligger och har det hur skönt som helst.
Det är likadant i min säng när vi sover. det känns som jag ibland får ligga på kanten av sängen…..

Min kisse breder ut sej över hela sängen när han sover med mej… En gång fick jag sova under en filt för kisse hade somnat på mitt täcke som låg i en knöl i fotändan, jag kunde bara inte flytta på honom….
Ja, visst är de experter på att breda ut sig och lägga beslag på det bästa platserna 

Jag har till och med fått köpa en ny kudde, för kudden jag hade innan var absolut inte min längre…