Godmorgon Fredagen den 19/1

Kylan har kommit till Stockholm och det ligger ett tunt tunt täcka av snö på marken. Såg på nyheterna nu på morgonen att det ska bli snökoas. Går från den ena ytterligheten till den andra.
Har fått sova inatt, vilket är tur för min systerson Liam kommer hem till mig i eftermiddag och ska sova över. Ska bli mysigt att få kramas och leka lite *L* han är ju bara nästan 3 år så det är en liten busunge som skrattar mest hela tiden. Mojje är väldigt nyfiken på honom brukar följa efter Liam och kolla så han sköter sig. Och trots att Liam kan vara lite hårdhänt så bryr sig inte Mojje *s*
Så jag ska städa lite innan han kommer och sen blir det full rulle i ett dygn *L*
Ha de bra
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
God morgon.
Idag så blir det o packa ihop det viktigaste. I eftermiddag tar jag med mig Thindra till min pappa i Gunnebo för att fira honom när han fyller 57 imorgon. Thindra kommer ha fullt upp med att fräsa och busa med hundarna och kanske bli helt kompis med en annan katt som också är där. Ingen av de katterna är vana vid andra katter men de ligger bara o smygtittar nyfiket på varandra, morrar lite o smyger runt men inget mer. För att bara ha träffats så lite fungerar det kanonbra.
Den äldsta hunden skiter fullständigt i min fräsetuss medans den lilla blir eländig o söker skydd hos oss vilket Thindra tycker e skitkul. Hon var ju bara 12 v när hon skrämde upp den stora hunden i soffan
Så i helgen blir det god mat o tårta som gäller för oss två.
Kramizzar
//Pia

Idag skall jag packa utställnings väskan och lägga mig i tid hade jag tänkt, får väl se hur det blir med det. Annars så skall jag pyssla lite med mycket.
Ha en underbar dag allihopa *kram*
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Jag har min födelsedag idag jag :) Så har bakat tårta och grejjer.
Ha det fint!

Grattis på födelsedagen tutten=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
tutten: Grattis på födelsedagen!
Ja, vad har jag gjort idag då. Sovit, jobbat, hämtat Jr från hans kompis, glott på tv, suttit vid datorn…
Och så har Vi spelat "Tjuv och Polis" här. Vem tror ni att förlorade? Tja, jag förlorade på målsnöret. Var i hamnen och karln min slog en trea. Så där blev jag av med 20.000 spänn på ett bräde. Från att haft mest med kosing, till totalt bankrutt
.
Fick lite hjärtklappning på slutet. Så spännande var det. Men tror ni att jag gråter? Svar: Nej!
Vadå? Vi hade ju jätteroligt, och så värst dålig förlorare är jag inte. Jag spelar sällskapsspel för att ha roligt. Fast mitt mål är ju förstås att vinna.