Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 502 ggr
evamojje
0

Godmorgon Torsdagen den 18/1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blåser så det slår i fönstrena. Och hör på nyheterna att vintern är på väg?!

Har haft en jobbig natt med drygt 2 timmars sömn, och en himla värk. Gav upp till slut och gick upp och satte på kaffe och kröp upp i soffan framför TV. Mojje ligger brevid mig och är lika trött han för hans rutiner rubbas ju när matte inte kan sova *L*.

Så idag blir det inte mycket gjort knapra smärtstillande och vila under lager av täcken i soffan framför dumburken.

Ha de bra

Eva & Mojje

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Puma77
0

Godmorgon!

Vaknade vid fem imorse o väntade på att telefonen skulle ringa. Men nej inget jobb idag heller. Visst är det skönt att få fortsätta att sova och slippa höra telefonen ringa halv sex för att de vill att jag ska komma joba men jag vaknar ju i alla fall och jobba vill jag juFlört

Har haft en otrolig värk i mitt vänstra knä så jag har inte heller sovit alla tiders. Visst sovit har jag men oroligt när jag inte kan röra det som jag ska och vad jag gjort ? ingen aning. Det är väl min gamla mopedskada som strular med ledbanden. Hoppas det går över annars har nog något gått illa.

Sak hjälpa en kompis att skriva ut inbetalningslappar till innebandyklubben för alla medlemmar som inte betalat sina avgifter. Ca 300 st vill säga, blir mycket pengar.

Sen ska jag nog trösta mig o mitt knä med att åka o sola. Ett varmt o skönt solarie där jag kan koppla bort allt.

Thindra får ta det lugnt o sova medans jag är borta sen blir det pusskalas o bus när jag är hemma igen.

//Pia

Murre_Uddiz
0

Jag e hemma med Murre och har ont i magen o huvet >_<

Titti
0

Godmorgon (eller rättare sagt Goddag!)

Här har det varit full fart på morgonen. Jr till skolan. Karln min for till stan och själv har jag varit på jobb. Veckans kortaste arbetspass.

Och nu har jag (äntligen) kastat ut granen. Hmm… lite hjälp hade jag. Måsta ju hålla stenhård koll på julgransbollarna, annars skulle dom ha farit över golvet hur som helst (med lite hjälp). Flört

Pia
0

Måste vara något med vädret, jag vaknade också med huvudvärk…:/

Idag ska jag baka lite tänkte jag - perfekt sätt att övervaka turturduvorna i köket, har nämligen främmande dambesök…:) -

och huva, så måste jag fixa nytt pass. Jag bara hatar att vara tvingad att till den typen av fotografering. Det blev ju inte roligare av att jag var lika tvungen att fixa nytt ID-kort härom månaden, hämtade ut det häromdagen och det var hemskare än hemskt… Så det får man pinsamt nog dras med, tur att man oftast kan betala med pinkod…

evamojje
0

Skrattande

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Veduran
0

Trist och seg dag här idag, mycket beroende på att jag har blivit så förkyld…

evamojje
0

Verkar som alla har vinterblues idag ;-)

Sandra
0

Gick till jobbet idag, första gången sen i fredags. Kan lova att det va riktigt tungt att gå upp när klockan ringde fem imorse. Har ju vant mig vid att få ligga kvar i sängen när killen går till jobbet kl. 6. Men nu är det slut på den lyxen =/

Jag har mest glidit runt på jobbet o fryst… fick låna min "morfars" vinterjacka på jobbet iaf så fick lite värme av den. Men den är ju förstås fyra storlekar för stor så jag kan knappt röra mig i den, hehe.

Tvärslocknade på soffan som vanligt när jag kom hem… så nu fryser jag som en gnu i arktis ungefär… Och fresten så har jag ont i huvet jag me!