Godmorgon Torsdag 11/1
Blåser så det sjunger i vinden.Mojje siiter och tittar ut genim fönstret och när det kommer en kraftig kastvind så jamar han högt, undrar varför egentligen *s*.
Men idag blir det en lugn dag, tillbringade ju gårdagen på Stockholms kattehem och sen bar det iväg till brorsan, så klockan var mycket innan jag landade hemma. Så idag blir det att vila lite har värk i nacken, beror nog både på gårdagens aktiviteter och det fuktiga och råa vädret.
Ha de bra
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

God morgon!
Årets första snö i trädgården! Känns märkligt… Hoppas alla små späda knoppar överallt klarar detta…:/
Inget särskilt på agendan, tar en dag i taget med örat liksom. Det knakar och har sig, förhoppningsvis ett gott tecken:)

Jag gick tidigare än vanligt för jag hade ett möte med advokaten. Men nu är det fixat och jag hoppas att allt löser sig. Annars är det inte mycket som händer här utan jag skall bara gosa med katterna=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Hejhej!
Har lite ont i halsen idag och det är väl bara att hoppas på att det inte blir något värre av det. Håller med dig Pia att det känns lite avigt att helt plötsligt ha fått snö…
Nå, tror jag ska ta och göra ett av mina sällsynta stadsbesök idag… känner för lite stadsluft :)

Du får slå till på nagelgodis då, Veduran…;)
Kom precis hem från jobbet, e precis slut känner jag. Öppnade dörren här hemma o var beredd på en katt som mötte mig…. men nej då där var ingen. Jag kommer in och ser henne högst upp på klättermöbeln alldeles sömndrucken. Så får hon syn på vem som kommit hem och kommer i full fräs, jamar vid fötterna och hoppar upp på min byrå i hallen. Allt för att komma upp i rätt höjd för en massa pussar. En massa post har kommit under tiden jag varit borta och när jag går igenom den med en katt som ligger raklång över posten med magen i vädret så får jag se kataloger. Jg älskar kataloger men alla var från Haléns. Varför skickar de tre likadana kataloger till samma address för det stod mitt namn på alla. Så mycket beställer jag inte. Två av dem var i ett mindre format än de tredje men det var ändå samma innehåll.
Nu sitter jg i alla fall framför tv:n med datorn och går igenom dagens mail i lugn och ro. Fattas bara en kopp kaffe så är dagen fullbordad….. Imorgon är det jobb igen, upp o börja jobba vid 5 urk kommer gå som en Zombie och somna när jag kör den stora maskinen.
//Pia

Tog faktiskt med mig adressen Pia men längre kom jag inte när det gäller godiset. Men det blev iallafall en ny anatomikudde från Hemtex, 3 nya kuddfodral från Indiska samt en liten elgrill från Whalls :)

Åtminstone ett steg i rätt riktning…:)