Hjälp till kisse..
Om lilla kissen Kurra..ja, var börjar runt denna kisse…Hon behöver ett hem, där hon får vara som hon är, en liten bitsch. Hon har inte förstått detta med människor, hon är inte skygg, men är ingen goskatt..Biter å klöser, när man klappar henne, i stödhemmet så protestkissade hon mitt framför mattes ögon.Vilket hon inte gjort innan på Hoppet..Hon är nu åter på Katthemmet, eftersom stödhemmet inte klarade av henne å hennes nycker…Men hon vantrivs i sin box, hon äter knappt å bara sitter å surar å småfräser..Nått är fel, jag tror hon bör få vara utekatt, kanske även stallkatt..Hon är så vacker den lilla tjejen, finns det nån som vill ge henne en chans, nån som kan detta med problemkisser, vilket hon absolut är..Hon mår inte bra i sin box…Snälla nån, kan nån ta henne om så bara tillfälligt..Småbarn bör inte finnas i familjen, helst bara vuxna, eftersom hon är falsk..Lilla morrhoppan..
Men Kära vän, så jobbig katt, oj hoppas ngn vänlig och kattvän kan ta sig an denna katt. Ser ju fin ut iaf.
Stackars katt som har sådana problem.
Tass på dig vännen.
Sessan1
puttar… Önska man bodde på en stor mysig gård 
Stallkatt kan ju vara en utomordentlig lösning för en kisse som inte riktigt gillar att ha mänsklig kontakt inpå skinnet. Tror det handlar om att hon känner sig trängd.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
lilla gumman…. hoppas hon hittar ett bra hem….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Puttar fram denna kisse även här…
Ja, Lena..Jag tror att få hon komma å gå som hon vill, så kommer hon att bli en helt ny katt…Hon behöver nog mycke stimulans, inte från oss människor då, men att hon får själv söka sitt sätt att må bra…Fånga en råtta, springa sig trött ute i det fria..Å emellanåt lite kel av nån tvåbent, men på hennes villkor då..
Puttar f ör henne!!!!
säger som Usagi, Önska man bodde på en stor mysig gård.
Då skulle man kunna ta hand om lite fler katter.
Hoppas hoppas ngn *förbarmar sig över missen*
och att den kommer att trivas där hos ngn
`Jag hängde inte riktigt med, var finns hon ?
Har det löst sig? Ja var finns hon?
Putt för lilla Kurran!
putt för missen
Putt för denna skönhet1 Kan hon inte hitta ett hem?