Min Birmakattunge är borta :(
Jag hittar inte min katt :( Jag får snart panik :( Han har varit puts väck hela eftermiddagen! Har letat överallt, i garderober, i källaren, skåp, lådor, klädhögar.. överallt!! Jag har två Birmor, den ena hörde jag ropa på mig där ute!! Fattar inte hur hon kom ut!!!! Gick ut & tog in henne.. min andra hittar jag inte.. Har letat ute också :((
Nä va jobbigt! Har du testat att locka med godis? Eller skramma med favoritleksaken?
Hoppas du hittar misse snabbt! *kram*

Men hur kom de ut då? Har du kollat bakom böcker i bokhyllan (där la sig vår kattunge ibland och orsakade panik hos matte). Om du tror att hon/han kna vara ute så upp med lappar så fort som möjligt. Lycka till jättemycket!

#2 Jag vet inte hur de kom ut. Kanske smet ut när jag gick ut med hundarna? Jag vet inte. Har inga fönster öppna. Jag har bara Billybokhyllor med vitrindörrar. *Fortsätter leta & ropa efter honom*

Usch din stackare… jag förlorade min ena katt i somras då hon rymde från en koppelpromenad. (förlorad vet jag inte men fortfarande borta iaf.) Men som jag sa, upp med lappar, vi fick många samtal från hjäpsamma grannar. har du kollat soprum osv. vet inte hur du bor men därifrån brukar det ju lukta spännande… Lycka till!
Om din Birma är van koppel så gå ut med den, det kan locka fram kattungen.
jama lite själv ute, kanske den känner igen din röst.
Hoppas du hittar din kattunge

stackars dig! nästan samma sak hände mig för några veckor sedan.. jag skulle gå till affären och hade fullt sjå att hålla Ellie från att smita och då måste Sidney ha slunkit förbi!
Fick samtal av en snäll granne på väg hem från affären och hon stod och höll i Sidney tills jag kom hem.. så jag hade tur att hon kände igen henne!
Men att gå ut med din andra birma tycker jag låter som en bra idé =)

Han är tillbaka!! *pustar ut* När maken kom hem från jobb & vi strax skulle bege oss ut & leta ännu mer kom han ut från tvättrummet (!!) Han hade tydligen grävt ner sig & sovit riktigt djupt.. Kattafan :) Jag var sååå orolig! Är så tacksam över att han är tillbaka :)
Jag är helt övertygad om att min Moritz kan göra sig osynlig.
Hur många gånger har jag inte letat mig vansinnig och så bara är han där som en "uppenbarelse"
Så skönt att han inte hade kommit ut och sprungit bort.
/Maria
Vad skönt att din kisse kommit till rätta. De har då en förmöga att "gömma" sig och sova över att man rusar runt och och letar
Tur att det slutade lyckligt 
Var me dom en liknande grej när min Eddie var kattunge. Bodde då inte med pojkvännen och han kom och hälsade på och glömde låsa lägenhetsdörren som hade en förmåga att åka upp av vindraget när någon kom in i porten. Helt plötsligt var dörren på glänt och Eddie var INGENSTANS!! Vi sprang runt i hela trapphuset och letade ute som galningar och gick in flera gånger för att kolla om han var där. Men ingen Eddie. Jag var helt förtvivlad och skulle gå in för att hämta kattmat att locka med och då låg han i hallen helt plötsligt som ingenting hänt. Han tycker fortf det är skitkul att leka kurragömma
han försvinner ofta spårlöst och när vi var hos en djurkommunikatör sa han att han tycker det är kul att gömma sig svårt så man måste leta efter honom. Dom har humor katterna 

Haha ja ibland undrar man
katter är så mycke smartare än vi människor anar tror jag. Vad dom måste fnissa åt oss ibland.
Söt liten kille frässten
liknar vår andra Ragdoll när han var mindre.

åhh vilken tur!! Jo nog kan de gömma sig bra alltid! och vägrar komma fram när man ropar, bara för att jävlas! =)