Lena är borta några dagar!
Som ni vet är Lenas (sajtvärden) son sjuk. Han har blivit opererad och Lena är hos honom.
Men hon har inte tillgång till en dator de nästa dagarna.
Jag ska hälsa från henne och hon kommer att vara här och svara på PM när hon är hemma igen.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Åh! Hoppas allt går väl!
Är bara hemma som hastigast för att hämta lite kläder. Det har varit en mycket dramtisk vecka då min son fick opererades akut i tisdags trots pågående infektion. Det var en mycket stor bukoperation. Han ligger nu på intensivvårdsavdelning. Läkarna säger att det kommer ta sin tid innan han blir frisk och att det måste göras minst en operation till.
Jag har fått ta tjänstledigt från jobbet och har vistats i Borås hela veckan. Kommer att åka tillbaka dit igen nu. Som ni säkert förstår är inte iFokus prio ett i detta läge. Dessutom har jag inte tillgång till internet i Borås. Jag kommer därför inte ha möjlighet att vara aktiv på sajten under den närmsta tiden. Min förhoppning är dock att allt ska hålla sig lungt och fint och gå sin gilla gång under tiden jag är frånvarande.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ägna all din tid och energi till din son och dig nu, vi finns kvar och ser fram emot när du kommer tillbaka då din son tillfrisknat