Godmorgon Torsdag 28/12
Jag har sovit så himla dåligt i natt vaknade i flera omgångar av att det brann av raketer och då jag bor i rätt typiska söderkåks kvarter omringad av små gårdar så ekar det och smäller som om det skulle vara bomber *suck* varför måste man smålla raketer före nyår…Har däremot tur med Mojje då han i och för sig hoppade högt första gången det small men sen så rörde han inte en fena *s*.
Var till Stockholms Katthem igår för att hjälpa till att lägga i in kalendern i kuvert. Och blir som alltid kär i katterna och önskar att jag bodde på en stor gård så jag kunde ta hand om alla vackra kissar :-)
Och det är fortfarande barmark i stockholm med 9+ grader just nu..Ska väl kanske gå en sväng ner till vattnet med Mojje och mata lite fåglar, tycker vi båda e rätt kul *s*
Ha de bra
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Hade oxå sov problem i natt, varför vet jag inte. Annars är allt bra här, Willows mage växer och Atos blir större och större=) Idag skall jag ut på mellandags rean o se vad jag kan hitta. Något blir det väl antar jag =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Lycka till med shoppandet var ute en sväng igår och tittade och det är en krigs zon därute och djungels lag som gäller *s*.
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Hej!
Verkar vara en konstig natt som varit, jag har också sovit väldigt dåligt. Jag har visserligen inte hört några smällare men jag kunde inte sova iallafall.
Hej svejs.
Här sitter jag och snorar och snörvlar. Vaknade ju med huvudvärk. Sovit dåligt har jag gjort också. 
Har tagit en "mys-pys" dag. Tar det riktigt lugnt. Varvar mellan att läsa foruminlägg och sticka.
Har faktiskt kommit ihåg att uppvakta min karl idag. Han fyller ju år. Men presenten hann inte bli färdig så han fick ett hemgjort presentkort istället. Tänk vad man kan göra med lite styvt papper, lite kartong, en reflex och en kalligrafipenna. 

Åh, har ni också sovt dåligt, det har jag med, fy sjutton:( Trodde det berodde på öronen och medicinen mest, men det kanske var något helt annat, hm det var halvmåne igår…?

Hade feber hela natten och vaknade nästan varje timme, så bra kan man ju inte heller påstå att jag har sovit. Även här i Göteborg ekade smällarna långt in på natten. Förbannad låg man där med huvudvärk och feber. Var nära på att springa ut och skrika på någon, men orkade inte röra mig.
Jag sov dock skönt ända tills min bror skicka ett sms :/ Så följde jag med honom och mamma när han skulle storhandla, Annars har det inte hänt så mycket och kommer nog inte hända så mycket mer heller. Kanske jag ska ta och börja läsa en av de böcker jag fick i julklapp.
Jag sov också mindre bra, fast jag vet varför: 1. Jag gick och la mig alldeles för sent. 2. Mina katter lekte rejs och kurragömma och boxningsmatch mellan två och tre i natt. 3. Jag skulle upp före ottan eftersom jag lyckats boka tandläkartid 7.40!!!! Hur dumt var inte det.
Sen när jag kommit hem från tandläkaren och lagt mig i soffan ringde min chef och frågade om jag ville jobba några timmar i dag… visst. Så nu har jag hunnit det också, och varit på promenad med hunden, friskt väder har vi (d.v.s. några minus och rätt blåsigt), det var skönt, och nu är jag pigg!

Åhh nu är jag tjock i halsen och känner mig lite febrig, är tät i bihålorna med. *svära lite* Dumma virus som finns nu.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Jag sov bra och mår bra iaf =) Har varit i stallet. Ni får snart se bilder på missarna =) kanske på kattungarna också ;)
Katterna i stallet ska få lite rolig kattmat och katgodis av mej sen, då blir dom väl glada :)
Det smäller hela tiden av fyrverkerier utanför på gården…har lust att skrika rätt ut av ilska, men ser inte vart dom är…skulle nog dra mig för det iallafall…bara att hoppas på att dom lägger ner snart så man får sova ordentligt inatt…..