Blandade kattprylar säljes!
Som kattägare så har man ju en tendens att samla på sig lite för mycke kattprylar
så jag säljer bort lite:
Rosa petstroller 43 bred, 81 djup, 100 hög. Bra skick. Superbra om man inte har bil och skall åka tex buss med katten men vill skona ryggen. Denna var oumbärlig innan när min pojkvän inte hade körkort. Har nämligen Ragdolls. 800 kr.
Silverfärgad kattlåda med svart kant, 50 kr.
Kattsandsspade i stål, 20 kr.
Kattsandsmatta. (fångar upp sanden så den inte sprids i hela hemmet), 40 kr.
Sov/bus påse till katt(vit med sovande katt tryckt), 20 kr.
Svart bärväska till mindre katt eller hund, 50 kr.
Hämtas i Nacka.
Bilder kan mailas. Skriv till cayanne86@hotmail.com har du frågor skriv gärna i tråden.
putt
putt
putt
Skulle vilja be dig att ta det lugnt med puttandet, en gång om dagen räcker!
oki sorry 
Herreguud va praktiskt med en petstroller! Aldrig sett en sån innan o_O
Hur fungerar den?
Måste bara säga att den där korgstolenmed litet krypin så står i bakgrunden va hur söt som helst. Kattern också =)
# 7 Japp det är väldigt praktiskt om man inte har tillgång till bil
Intresserad?
Ja du lägger helt enkelt i djuret och stänger där uppe och så promenerar du, typ som en barnvagn fast djuret är instängt där föståss
eller hur menar du?
Japp korghuset är jättemysigt, katterna tycker om det. Tack tack alltid kul att få höra att äns katter är söta 
Ja, jag är väldigt intresserad! Hur många katter får plats i en sån?
1 normalstor katt (4-5 kg) eller 2 mindre katter.
Den svarta bärväskan jag också säljer brukade jag stoppa den andra katten i när dom inte längre fick plats båda två i vagnen och lägga den på vagnen.
Använde vagnen när jag och pojkvännen inte bodde i hop och tog då med mig katterna på till honom på helgerna när jag sov hos honom, hade jag inte haft vagnen hade det aldrig gått. Nu bor jag med honom och han har precis tagit körkort så nu har jag ingen användning av den men somsagt underlättar enormt när man skall åka/gå nånstans med katten 
Kommer en tjej och tittar på den imorn men om hon inte vill ha den är du väldigt välkommen att komma och titta på den. skriver här såfort jag vet om hon vill ha den eller ej.
Kan tänka mig att den är sjukt praktiskt ^^
Dock har jag 3 katter och de blir alldeles förtvivlade om man särar på dem så jag måste nog satsa på något större.
Tack ändå!
Jag förstår. Finns säkert någon sida som säljer större petstrollers 
)