Lite frånvarande sajtvärd
Jag är lite halvt frånvarande som Sajtvärd just nu. Det beror på att min son blivit allvarligt sjuk och ligger på sjukhus. Han är vuxen och bor själv, men blev kanondålig efter en förkylning med influensaliknande symtom. Fick i fredags hjälpa honom åka in akut till sjukhus. Det var inte svininfluensa som vi först trodde. Däremot lunginflammation och en inflammerad tarm. Skyhöga infektionsvärden och feber som inte vill gå över. Eventuellt måste det nu till en operation.
Av den anledningen är jag inte inloggad så mycket som jag brukar. Om det är något kontakta mig gärna via PM. Jag ser till att kontrollera min inkorg varje dag. Ni kan även vända er till de andra medarbetarna.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Det är helt förståligt.. :)
Hoppas verkligen din son blir bättre snart!
/Line
Ta den tid du behöver Lena!
Ja, ta den tid du behöver Lena! Vi tänker på dig och din son och hoppas att han blir bra snart!
Hoppas att din son snart blir frisk!
med vänlig hälsning isa
Tack så mycket för omtanken! Har precis varit och besökt honom ikväll. Det verkade lite bättre och som att han svarar på medicineringen. Bara att hoppas det håller i sig så att han slipper operation.
Sonen bor i en annan stad så det är lång väg när man ska besöka honom.
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Håller tummarna för att det har vänt nu o att allt fortsätter gå åt rätt håll o att han snart är frisk igen o slipper operation. Självklart kommer familjen först.
*tröstkram*

Usch då, hoppas verkligen att han snart kryar på sig igen!
*tröstkram*
Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!
Det verkar som han fortsätter att krya på sig och att medicinen hjälper. Han är kvar på sjukhus men får kanske komma hem i början av veckan.
Vad bra! :)
Å då håller vi tummarna för din son att han får komma hem till veckan! Så jobbigt för honom att vara på sjukhus så länge!
Det verkar som det fortsätter att stabilisera sig. Idag hade han fått några timmars permission.