Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 921 ggr
[Katteeen]
0

Funnit min katt till slut

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Just nu sitter jag här med en spinnande Lucifer i famnen, och inser att han verkligen är rätt katt för mig :')
Vi klickade direkt.
Tycker redan så mycket om honom, tänk när han blir en gammal gubbstrutt och vi känt varandra vääldigt länge, tänk hur mycket jag ska tycka om honom !

Är så glad att jag hittade honom, och nöjd till 100% <3
Han var värd väntan 10 gånger om. :)

Somnat bredvid brorsan på bilden..

JessicaN
0

Vad härligt att det känns så rätt Glad

Hawknestgrove
0

Så fin han är!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

MaalinF
0

Jättesöt kisse.

[Katteeen]
0

#1: Ja, helt underbart Skrattande

#2 & 3: Tack så mycket! Glad

Dorkiis
0

han är jättefin, vad bra att ni trivs ihop Glad

RoSa-RoSeN
0

Vad grå han va! :) Han var ju ganska brun på dom första bilderna Glad

MyTwiggs
0

Härligt!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[GunillaR]
0

Åhh så fin han är Glad

[Thiah]
0

Åh det är härligt att känna den där känslan. Grattis Skrattande

[Katteeen]
0

#5: Tack! Och ja, det känns jättekul att det blev så bra till slut =)

#6: Jag vet! Glad Trodde ju han var en bruntigré först men sen visade det sig att han är en liten blåtigré :)

#7, 8 & 9: Tack tack! Skrattande

[Angel88]
0

Gud så vacker han va <3<3<3 va e han för ras???

Cessy
0

Jättesöt o vacker liten kisse du fått hem. En riktig hjärtekrossareSkrattande

[Katteeen]
0

#11: Tack! =) Han är en liten husis :) Mamman hans är halvt Norsk Skogkatt och jag tycker mig se det i hans ansikte ibland :)

#12: Tack! Glad Det verkar som att jag inte är den enda som gillar hans look ;)

Kusten
0

13 - Jättefin krabat! Skrivs om hans utseende, men hur är han i personligheten? Naturligtvis helt underbar förstås, det är de ju alla :) Men alla är de unika och har något särskilt i sitt sätt att vara.

Ska bli kul att följa hans liv här om du fortsätter att skriva om din Lucifer. Dina rader "citat":

"Tycker redan så mycket om honom, tänk när han blir en gammal gubbstrutt och vi känt varandra vääldigt länge, tänk hur mycket jag ska tycka om honom !"

.. de låter som ett härligt hem för en kisse!

[Katteeen]
0

#14: Helt underbar, såklart! Skrattande Han är så framåt och mysig, sover hemskt gärna på en eller helst i ansiktet på folk =)
Han är en riktigt liten tuffing, inte rädd för något och han har klargjort för vår hund att det är HAN som bestämmer här hemma nu, hon ska då inte komma och tro något annat ;)
Ja, en helt underbar och speciell kisse helt enkelt! Glad
Och jag såg själv att det skrevs mycket om utseendet, men det är bara en bonus att han är så fin tycker jag, gick aldrig på utseendet när jag letade katt. :)

Häromdagen hade han ner mammas favoritvaser i golvet när han jagade en fluga, och igår kväll roade han sig med att sprätta ur all jord ut blomkrukorna ;) En liten bråkmakare med andra ord.
Ja, han är ju en katt Flört