Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 1724 ggr
HolyFuck
0

*LÅST* Vila i frid

Vila i frid alla de katter som blev torterade till döds i Lerum.

Hoppas **** som gjorde det får ett straff han förtjänar.

Fy**n för de drabbade ägarna.

ANM: Jag ser att vi har två trådar om exakt samma sak. Låser denna och länkar till den andra som har mer utförlig information om hur vi kan hedre offren.

Länk till minne av ihjälplågade katter i Lerum.

//Lena - Sajtvärd Katter iFokus

Imasy
0

Tänk på att hålla vårdat språk i tråden.

Vill säga till alla att denna tråd ska inte spåra ur som den förra tråden om detta ämne. Låt det istället bli en minnestråd för de dödade djuren.

Hawknestgrove
0

JA får jag ge ett tips?  Hattrådar har vi lite överallt, men i stället för det, så sätt in en slant på Chickas Minnesfond! Stor eller liten, spelar ingen roll. Skriv "till minne av djuren i Lerum"….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

Omgående FÖRBUNDET DJURENS RÄTT CH 90 00 63-9 till minne av de små djuren i Lerum 50,00

Nu har jag börjat! Häng på, ingen slant är för liten!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Imasy
0

Bra ide :)

nisse02
0

Jättebra idé Gunilla. Att vända hatet till en god handling i stället och sätta in en liten slant på Chickas Minnesfond är det absolut bästa man kan göra och dessutom att de stackars djuren bevaras i minne och kan vara till hjälp för andra djur dessutom.

Det är en toppenbra idé. Nu har vi ju flera trådar i samma ämne men det spelar väl egentligen ingen roll.

Att låta det goda segra över det onda är det bästa man kan göra!

Cessy
0

Bra idé som förhoppningsvis leder till något gott iställetGlad

Starfall
0

Usch vad hemskt, sådant här får ju bara inte hända Gråter Stackars katter Rynkar på näsan

Vila i frid <3

modellflickan
0

TS jag håller med dej fullständigt. Det han gjort mot katterna är verkligen fruktansvärt. Som dom måste lidit..GråterHoppas han får tillbaka på samma sätt..

Kattis999 PM:a mej, får inte tag i dej. :(

modellflickan
0

Någon mer än jag som inte riktigt kan känna frid än när det gäller djurplågaren? Ok, han är fångad och så, men jag kan inte glömma det han gjort. Alla katter han plågat ihjäl. Jag blir så ledsen när jag tänker på hur dom måste lidit..Så rädda och försvarslösa o så små.

Jag kommer aldrig glömma det han gjort. Och jag kommer aldrig glömma hans oskyldiga försvarslösa offer..

RIP alla småttingar. Nu lider ni inte mer..

Lena
0

#2 Bra tänkt Gunilla! Att vända det negativa till något positivt är till bättre hjälp än att göra det negativa ändå negativare.

Sedan kan man undra över vad det är som gör vissa människor till monster? Vi föds ju alla som oskyldiga bäbisar.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

nisse02
0

Lena du har PM!

nisse02
0

#9 Självklart är det svårt att känna frid inför det som har hänt i Lerum. Det tror jag inte någon här inne gör. Det är så fruktansvärt hemskt så det är svårt att tänka på det och ta till sig att någon människa överhuvudtaget är kapabel att göra något så fruktansvärt hemskt mot försvarslösa djur.

Jag tycker dock det är viktigt att dessa stackars djur inte glöms bort utan att deras lidande ändå kan hjälpa andra sjuka och skadade djur, genom att vi sätter in en liten slant på Chickas Minnesfond och skriver "till Minne av djuren i Lerum", då kommer ju deras minne att leva kvar.

Lena
0

Jag ser att vi har två trådar om exakt samma sak. Låser denna och länkar till den andra som är den längsta tråden.

Länk till minne av ihjälplågade katter i Lerum.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Inlägget är låst för nya kommentarer