En innekatts ideér.
Stackars fjärril…
Finns inga tjocka äkliga flugor hos er?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#5 Jo, några finns det kvar tror jag
.. Hon äter dem som om de vore godis..
Haha! 
Vila i frid, fjäril. Charmiga katter! 
#7 Hihi..
Ibland undrar man vad man har för makabra djur 
Tack så mycket!
Mina kissar brukar också få känna av utekattens jaktglädje. Det kommer in mycket nattfjärilar här på kvällarna som dom jagar.
Lite OT men häromdagen var jag ute med Trisse och klättrade i träd, det tyckte han var kul så det går minsann att göra roliga saker trots att man är innekatt :)
#9 Haha, ja men visst Jessica!
Jag har missar som genast ställer sig och betar gräs när de kommer ut..
Roliga små liv… 

Dom är ju helt galna när det är flugor. Förstör allt i sin väg för att komma fram 
#11 Yepp, det är därför jag har lite saker.. Sambon därimot har en miljon.. Så..
Jag förstår dock inte varför hon inte kan hålla flugorna på balkongen..
Hon tar dem i munnen och kommer in med dem..
Far runt som en idiot i 180 blås och välter saker lite varstans, hihi.
Mums! Perfekt med katter som håller småkrypen borta 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#12 Hon vill ju visa dig hur duktug hon är förstås!
Mina katter går ju ut, honan kommer ofta hem med byten oftast äter hon dom själv efter att ha visat upp. En morgon kom hon dock in och lade en råtta framför mina fötter. Funderade starkt på att lägga den i matlådan. Undrar vad kollegorna hade sagt. 
#14: Hahaha, de hade nog trott att du tappat förståndet
Klart de ska visa hur duktiga de är! :)
Här hemma kommer busen Makarov ofta in med fåglar, ödlor och diverse råttor och möss..
Saga har även börjat jaga lite smått ute, men mest näbbmöss då. Murre är för lat för att jaga själv och snor bara brorsans byte när han känner för det ;)
Pepsi är nästan aldrig hemma (trots att han är kastrerad) och när han är det vilar han bara upp sig innan han går ut på långfärd igen, konstig kille.
Och Lucifer kommer antagligen få jaga samma saker som dina gör, Hilo, nattfjärilar och flugor ;)
#14 Ja, men vad sjutton, hon tar ju in dem levande 
Haha, jag tycker nästan synd om de kryp som kommer in genom fönstret. För katterna släpper dom inte med blicken och verkligen jagar dom. Det slutar oftast med att de käkar upp sitt byte också. Kan tillägga att efter de käkat upp den så börjar de kika efter den igen verkar det som :P
#16 Var glad att det bara är flygfän 
#17 Ja.. Min hona går alltid och kollar de ställen hon har släpat runt den där stackars flugan/insekten på.. Wonder why..
#18 Ja, kommer hon in med en fladdermus.. då flyttar jag.. Utan henne..
#18 Haha, det gör sambons katter lite då och då. Är glad att våra inte får gå ut själva 
#20 Usch ja!
Det är det enda djur de kan få tag på, om du någon stackare skulle råka flyga in mellan nätet och taket..
Det är en liten springa där..
#21 Det är nog en liten risk. Tur för kattan, så hon slipper bli ägarlös 
Hilo - När mina föräldrars katt var yngre (han är nu 16 år) så fångade han fasan, tänk dig se katten med en stor fasan som är större än den själv
Han är dock utekatt så den fångade han inte på någon balkong 
Men sheit, Jessica!
En fasan!!
Det var inte illa :D
Min uppfödare skojade en gång med mig om att ta min vita ut på älgjakt..
Kanske inte är helt omöjligt då, haha 
Då vill man verkligen ha en utmaning när man ger sig på fasan 
Du kanske skulle prova ta med Hvanilja på älgjakt, Hilo
Det kanske går jättebra! 
#25 Jaså, du tror också på det.. Hmm ;)
Fånga sin egen mat lixom..
Jo, jagar man fasan så tror man mycket om sig själv..
Vilken boost hans självförstoende måste ha fått ;)
#26 Då får hon ju verkligen prova på utekattens jaktglädje ;)
Nu är han så otroligt lugn gamle Tusse, annat var det förr, då var han en riktigt macho kille :P
#27 Haha med råge
Ja, de brukar väl lugna ner sig med åren :)
#24 Säg till hur det går med älgjakten. Jag försöker övertyga mina katter om att rådjuren är bytesdjur (dom äter ju allt, utom ogräs i trädgården) dom är dock inte helt övertygade ännu 
Fast ska jag var ärlig så är det bara min lilla honkatt som bidrar till hushållskassan.
Det enda jag sett min hankatt jaga är gräshoppor och så en gång då han såg helt överlycklig ut och hade ett grodben hängande ut ur munnen.
Fast förlåt, denna tråd skulle ju handla om innekattens dröm är det OK? Eller ska jag starta en ny tråd?

zorro jagade en mal häromnatten oj vad han sprang o jagade den.. annars brukar flugor vara en stor hit hos både puma o zorro..

jag får rysningar varje gång min katt äter flugor… BLÄÄÄÄ
men det är så kul att se henne på flugjakt Hahahaa!!
Hehe, inatt flög det in två -rätt stora- fladdermöss till brorsans sovrum. Det skulle katterna nog ha gillat ;)
Den ena sopade min brorsa till med en kvast, så han flög ut igen. Men det värsta är att den andra är kvar, han ligger uppe på en garderob och chillar. :P
Det slutade med att bror min fick sova i tvättstugan, fladdermusen låg och gjorde en massa skumma läten så han kunde inte sova 
#29 Igen fara
Den handlar väl om jakt till viss del också, hehe.
#31 Mmm, det knastrar så härligt 
#32 Nej men usch!! Jag skulle inte vara i samma kommun som den fladdesmusen, haha!
#33: Hahaha, ja, han ligger nånstans i en kartong just nu. Vi får inte tag i den :P