Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1328 ggr
Gardens
0

vad gör era katter just nu?

här stensomnade Pip efter en lekstund. Han ligger utsträckt på sidan på en matta i hallen. vakt-katt!

den andra ligger ihoprullad under en stol i köket och sover.

här åskar det och är skyfall.

herakai
0

Tror att vår gråtabby är ute och vandrar eller sover i stallet, hon brukar vara det.

Den röda låg, sist jag såg honom, och sov i hösilaget utanför sadelkammaren. Han syns ganska dåligt där, röd katt och gulaktigt hö. Kanske därför han trivs där, lunsen.

botakt
0

tja ena av katterna föder lite bebisar just nu och resten sover  Skrattande

herakai
0

#2 Låter roligt när du säger det så. "Föder lite bebisar", som om det var något man kom på att göra sådär på eftermiddagen. Typ "jag har lite tråkigt, tror jag tar och föder lite bebisar".

Blir säkert jättesöta kattungar!

Gardens
0

#3 ja det lät lite roligtCool

botakt
0

oj ja nu såg jag att det lät lite kul Skäms   Men jag mena att hon föder bebisar just nu och dom andra håller sig borta.. Inget dumt menat med det, Men visste inte hur jag skulle skriva detTungan ute

Gardens
0

#5 ingen fara,vad är det för katt? och ur många ungar blev det? är hon lar? färger??

botakt
0

#6 helig birma, 4 än så länge, vita Skrattande

Kanin-Fiia
0

#7 Grattis!

Mina två ligger och sover tror ja, eller de gjorde det förut i alla fall. ;)

Gardens
0

#7 å grattis!

herakai
0

#5 Inget illa ment, det är inte alls något negativt att det låter lite komiskt. Jättekul med kattungar, hoppas de växer upp och blir riktigt fina! Grattis!

herakai
0

#5 Inget illa ment, det är inte alls något negativt att det låter lite komiskt. Jättekul med kattungar, hoppas de växer upp och blir riktigt fina! Grattis!

siddelina
0

Tessi ligger i sängen bredvid mig, Zabina sitter på sängbordet. Leo är ute i regnet.

Nostie
0

Vi har nyss stigit upp så Pixie ränner runt som ett tok nu i lägenheten efter att ha kelat med mig i sängen ett tag.

Wroooom!

isa
0

Min sover. Det är oväder på gång här och då sover hon jämt. Hon är en klockren barometer. Om hon sover mer än vanligt ( men mår bra och inte är sjuk ) så vet jag att det är oväder på gång.

spiritedaway
0

Dom har nyss stigit upp och är lite lugna för tillfället, men snart lär de busa ordentligt.
De ska få följa med ut en sväng senare Glad

…och innan jag hann skriva klart så hade den ena katten göra ett litet race här hemma.

Gardens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här sitter mina och försöker hjälpa husse när han skruvar ihop en ny kattleksak/stälning/sovplats.

Anema
0

Dom äter för tillfället <3

Gardens
0

PIP håller iordning på verktygen Skrattande

--------------------------------------------------->

ingann
0

Razzel hjälper lillhusse spela CS och Tut försöker få igång vovven till lite lek;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Gardens
0

nu sover pip en sväng! Cool

detta är hans favoritställning när han sover.

---------------------------------------------->

virre1
0

Mina två pojkar sover.

Gardens
0

#21 så söta!!!

hur får du bilderna att bli stora i inlägget?

Tuvaaa
0

Tuva ligger o ch ammar sin små bebisar, som idag faktiskt är en vecka tiden går fort ;)

Jojo85
0

Maximus sitter på min axel.. MacGyver sitter och tittar på mig med sina underbara ögon och jamar till lite då och då.. tror han vill säga att han är hungrig.. men det är han alltid :)

Gardens
0

åh jag blev så glad nu,Murre våran svarta skogkatt började leka med rosa råttan!

jag byter eksaker varannan dag så de inte ska tröttna.

de har massa leksaker ------------------------------>

isa
0

#21 Åh lilla gosingarna. Vad gullig bild! Är de bröder?

[Alexandrae]
0

Simba är ute i regnet, lilla blötdjuret :P

Gardens
0

just nu dricker murre,och pip han sitter och tvättar sig i hallen…

spiritedaway
0

Greta ligger på en av alla kartonger som är framme. Katterna är nog dom som har roligast när vi ska byta lägenhet. Kartonger är typ det bästa som finns :P

Och Sheri ligger och sover på johns dataskärm.

Maninerna
0

mina kattungar sover (:

virre1
0

#22 Hur menar du. Menar du så att man ser bilden utan att behöva klicka på den lilla rutan i hörnet?;/

virre1
0

Om du menar det som står i inlägg #31 så gör jag så att jag lägger in bilden som vanligt och sedan skickar jag inlägget och sen klickar jag på rutan i hörnet så man ser bilden och så kopierar jag bilden, och sedan klickar jag på hantera inlägg och sedan klickar jag på redigera inlägg och så klistrar jag in bilden.