Kattplågare i USA
Hoppas någon gör slut på fanskapet i fängelset, lika plågsamt och utdraget som han utsatt katterna för.
Jag säger som jag sa i andra forumet, hoppas han ruttnar i fängelse!!
Nej det är för lindrigt - Hoppas att några av de andra internerna prövar att praktisera samma metoder på honom som han gjorde med de 19 stackars katterna t.ex så kan han ju få känna på hur det känns att bli flådd.

#2 Du har helt rätt.
Vi ska nog vara tacksamma att han får ett såpass långt straff ändå.
I Sverige hade han säkert kommit undan med kanske böter och villkorligt. Skulle inte förvåna mig
/Maria
Ja jag blev ärligt talat förvånad över att det diskuterades fängelsestraff, för som du säger bumbleboo så brukar ju djurplågare i Sverige komma undan med böter o så ett förbud att hålla (ha) djur o som ju aldrig kollas om det hålls (djurförbudet)förrän det kommer in någon ny anmälan. Fast det hade faktiskt ändå inte gjort något om han fick prova på o kännas hur det känns att bli utsatt för det som han utsatte djuren för.
Sånna människor ska slängas in längst in i den mörkaste vrån i fängelset och glömmas bort.
Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela

Man kan ju undra vad som sker inne i huvudet på en sån människa. Är det speciellt katter, eller går det "lika bra" med hundar, marsvin, fåglar osv?
Det finns ju idioter som gillar att plåga hästar. Specialicerar man sig på en viss typ djur?
Hatar cancer och älskar vårlökar.
#7 Ja det kan man ju undra om dom gör det. Tycker att dom borde plågas på samma sätt som dom plågade djuren.
Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela
fyfan, han borde plågas riktigt ordentligt.
blir så ledsen när man låser sånt här ;/
Egentligen är det ju oerhört tragiskt för det handlar ju om en djupt störd ung människa.
Frågan är om straff biter utan han borde ha livslång behandling under uppsikt för han måste ju vara mycket sjuk.
/Maria

Jag känner ingen som helst sympati för honom. Man flår inte ett djur levande. Det spelar ingen som helst roll hur han mår/mått. Eller vilken barndom han haft. Det finns många där ute som haft dåliga barndomar osv, men som ändå inte sysslar med sånt här vidrigt. Man gör bara inte det han gjort. Han är ond och störd. En sån människa är farlig att ha ute i samhället.
Hoppas verkligen han får ett låååångt fängelsestraff och att någon annan intern sparkar han sönder och samman, MEN han måste plågas först..Fy fan för såna äckel.
Nej usch! Att man kan :(
Vad underbart ändå att han får livstids fängelse! Hur är det, i Sverige får man högst 2 år i fängelse p.g.a. djurplågeri, eller är jag helt ute och cyklar..?
Helt rätt, sådana människor borde inte få gå lösa..

Helt fruktansvärt. Att det finns så grymma människor.

Man flår djur levande i många länder, för att få skinnet. Tänk på det nästa gång ni köper nån jacka med pälskant.
Det har talats om var (och hur) detta skinn kommer från, men jag tror inte det blivit nåt förbud.
Hatar cancer och älskar vårlökar.