Trött liten kisse =)
Ser inte bekvämt ut, men hon tycker tydligen det iallafall hehe :D
Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman

Jo jag tycker det ser jätteskönt ut! :D Söt kisse!
Vilka söta katter ni har :)
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus
naw,så gott hon sover..
S*Winsnes Wilda

#7 Ja den pötnosen ser ut o njuta för fullt
#10 Tur att jag slipper sova så i alla fall, men hon ser ju ut att njuta för fullt
#9 En sådan fin kisse han var

haha! snacka om o få titta noga så katten inte råkar bli tvättad
S*Winsnes Wilda
Awww vilka söta katter ni har :D Jättekul att se alla bilder =))
Linnea Adler
Ja man kan hitta katter sovande på alla möjliga o omöjliga ställen. Min första katt tyckte om att ligga o sova på ljusarmaturen ovanpå akvariet (varmt o gott). Hon visste att hon inte fick o som tur var gick det åt helskotta en dag när vi var hemma, så vi kunde rädda både katten, fiskarna o inte minst parkettgolvet
Nåja hon lärde sig någonting av det i alla fall
Er sovande kissar är bara så underbara, för det finns väl ingen som ser ut att kunna njuta så av livet just som en sovande kisse.

Hahaha åh vilka söta kissar. Jag har inte loyckats överraska någon av våra med kameran i handen. De ligger mest i vår säng eller på soffan. Fast i Spaikys fall blir det mest under sängen 
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken
Vilka sötisar! Katter är så härliga, de kan sova överallt och hur som helst 
Vår livsnjutare Gurra
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Hahaha den var rolig!
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken
De som är så fantastiskt med katter är att de ÄR ju verkligen livsnjutare mer än något annat djur tycker ja :D
Och speciellt när de sover så ser de alltid ut att vara i fullkomlig harmoni med sig själva, oavsett om de sover upp o ner eller helt bakvänt.
=)
Linnea Adler
#18 Åh vilken härlig kisse till att kunna njuta av sin sovstund

Nu kolla jag inte hur denna såg ut innan jag la in den här :S hoppas den inte är för mörk. på bilden är våran tös iaf Hon sover på natten på änds mage ligger man på magen så vill hon ligga så nära hon kan min näsa/mun :) Söt som socker är hon, dok här är hon på husse o jag tar kortet o provar nya kamran.

#23 Härlig stil där :)
#21 Ja, katter kan verkligen den konsten 

#24 Oja den där stilen gäller på soffan o gärna även sängen om man är sjuk tar ju "bara" halva sängen den tösen :D Nu är hon liten storlek på henne :D o tur är ju det vi får plats i soffan o sängen trots att hon sträkcer ut sig.
#23 Vilken sötis 

Åh så sött :D Så där låg mina kattbebbar när de va små och jag satt och socialtränade de lite :) De fick de ligga innanför tröjan i bhn o sova medans ja satt vid datorn :D
Linnea Adler
Åh jag smälter när jag ser era alla så söta trötta pötnosar
.
.