Vet.besök idag
Idag ska vi till veterinären med båda odjuren. Det är några mil att åka så får se hur bilfärden går med det också. Håll tummarna för oss 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
*håller tummarna*
Tack för det 
samma här. berätta hur det gick
.
S*Winsnes Wilda
Hoppas det går under bilresan och hos vette också, självklart:)

Hoppas allt gick bra.
Var själv med Gustav hos vetrinären för borttagning av "tumör" på ryggen, det vissade sig att det inte var en tumör utan talg(fett) bara som var helt ofarligt. Så jag hade iaf tur idag
kissmekate.blogg.se

Var det något speciellt eller bara den årliga vaccineringen och hälsokollen? :) Lycka till i vart fall! :)
Tack alla! Gurra sov som en stock hela vägen men Gottis tjöt lite emellan åt. Fick vänta över 1 timme i väntrummet hos vet, så det var ju inte så roligt. Men katterna var snälla i alla fall.
#6 De har varit dåliga i magen ett tag nu och det verkar vara något bakteriellt.
#5 Verkligen skönt att få det beskedet!
skönt att allt gick bra men dåligt att få vänta så länge! hade ni fått tid?
S*Winsnes Wilda
#8 Ja, vi hade tid men allting var försenat. Hände ingenting i väntrummet. Sånt där som ingen kan styra över antar jag 

Okej, hoppas det ordnar upp sig nu då! Har själv en kille här hemma med dålig mage. Nu verkar det bli bättre, men blir det inte det fås jag åka in med honom jag också.. :/
#10 Ja, nu får de Pro-Kolin 2ggr/dag och specialfoder, så hoppas att det ska ordna upp sig nu. Krångligt med dåliga magar. Hoppas din fortsätter att krya på sig.

Tack! Ja hoppas dina kryar på sig nu också :)