Majs sötaste katt!
Nu ska vi ha en liten tävling, vem blir Majs sötaste katt egentligen?
Lägg in en bild på din katt, ikväll 21.00 är det slut och snart sammanställs bilderna så att ni kan rösta.
**OBS! Ni måste skriva både kattens namn och ert eget, skriv K: (kattens namn) M: (ditt namn). Med ett K och ett M framför.
**
Det behöver inte heller vara en helkroppsbild.
I detta inlägget sker ingen röstning utan endast bidragen!
Du vinner: ÄRA!
Om det inte finns mer än 15 bidrag när tävlingen är slut ikväll klockan 21.00 så fortsätter tävlingen till imorgon 19.00!
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

_NY!Om det inte finns mer än 15 bidrag när tävlingen är slut ikväll klockan 21.00 så fortsätter tävlingen till _imorgon_ 19.00!_
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Vi behöver fler bidrag, tipsa andra om denna tävlingen!
Det känns som om tävlingen får fortsätta tills imorgon!
Lycka till!
#8 Tackelitack
Din kortspelande Tjorven är också en riktig pötnos.
Ja här är så många jättefina kissar o kul o se alla bilderna av dem.

#15 Tack tack! Ja, jag har också den känslan för skogisar 

K:Goliat
M:Josefa
Åh, Ingo var ju för skön!

Men dra på trissor, antar att jag är för sen nu.. Dooh!
Stupid job

#33, du är inte för sen! Tävlingen fortsätter tills ikväll 19.00 :)

K: S*Tam-Trion's Tutti Frutti, 13 veckor gammal.
M: Sissi Johansson
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Nu har ni bara 8 minuter till på er att skicka in bidrag och sen sammanfattar jag bidragen så ni kan börja rösta!

Nu är tävlingen slut och de bidrag som kommer in efter detta inlägget är inte med i tävlingen.
Tack för alla bidrag! Jag sammanställer nu alla bilder och snart kan ni börja rösta