Katter iFokus

Katter

Etikettutställning
Läst 3402 ggr
jessicakarf
0

Parkering vid Fryshuset?

På bekräftelsen till utställningen i Fryshuset så står det att det finns betalparkering vid Fryshuset, men så läste jag på ett forum att det skulle vara några hundra meter. Är det någon som vet hur långt det är från parkering till Fryshuset?

Pia
0

Ligger det inte en parkering precis nedanför? Fast det skall jag inte svära på…

Scilla
0

Det ligger en parkering precis vid fryshuset. Sambons kontor ligger mittemot.

jessicakarf
0

Tack! Några hundra meter lät inte kul med katt och packning och ev. snöstorm!

Scilla
0

Frågade sambon för säkerhets skull och han sa att den ligger precis bredvid. När jag tänker efter har jag ju parkerat där nån gång när jag kommit med liten lastbil. Kände inte precis för att försöka tråckla ner den i garaget där vår bil står… Jag minns att jag tyckte att parkeringen var billig också! Alltid trevligt! :)

Murre_Uddiz
0

Aah! Jag var där I fryshuset i onsdags på My chemical romance konsert Cool

Anneli_G
0

Hur hittar man dit om man kommer norr ifrån… bor i Norrtälje…

Anneli_G
0

Fattar ingenting av kartorna på internet… hmm

Scilla
0

Ni som ska dit, vilken/vilka dagar? Tänkte komma och kika…

Jag är jättedålig på att förklara vägar, men har du kollat på ViaMichelin? Frågade sambon men han var grinig och tipsade om det.

abovo
0

Eniro har jättebra kartsida där man knappar in den adress man vill åka ifrån och vilken man ska åka till och man kan skriva ut kartan med bild och utförlig vägbeskrivning.

Gå in på denna sidan och knappa i vart ifrån du ska åka och vips har du en väldigt bra vägbeskrivning!

http://kartor.eniro.se/query?what=routeform&mapcomp=%3B%3B%3BFryshuset%3B%3B%3B12030%3BSTOCKHOLM%3B%3B%3B%3B%3B1630071.933%3B6577804.511%3B0%3B0%3B0.0000%3B0.0000%3Bmaps_place.372968.21&ax=

Helt suveränt!

Lycka till!/Abovo