Katter iFokus

Katter

Etikettandra-djur
Läst 661 ggr
modellflickan
0

Kattmördare i Bergen!

Dessvärre går en kattmördare lös i Bergen i Norge. Skickar med länken

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114470

Varning för otäcka bilder!

Denna individ eller avskum som passar bättre kommer troligtvis inom en snar framtid ge sig på en människa med, troligtvis ett barn eller en kvinna. Detta har bevisats så många gånger genom olika seriemördare som börjat med djurplågeri. Därefter gick dom på människor och då oftast kvinnor och barn. Genom att först söva dom sedan plåga och tortera för att sedan döda sina offer på bestialiska sätt.

Jag undrar om killens far (killen i Skåna som hade plågat och dödat djur. Finns en tråd om detta) som kallade det hela för "pojkstreck" skulle säga likadant om killen dödat en gammal dam till exempel? Nej det hade han troligtvis inte gjort. Men vad är då skillnaden?! Ett djur är en levande varelse med känslor dom med, precis som vi människor. Dom får också ont! Ett djur är lika levande som vi!

Att kalla en sådan sak för pojkstreck är rent sagt kusligt. Och dom som säger sånt är säkert själva inte helt friska i huvudet. Man blir ärligt talat mörkrädd.

Nu till kattmördaren i Bergen. Var det inte en annan katt som mördats där för ett tag sen? Fast då var det en raskatt om jag inte minns fel?

Han som gör detta måste stoppas! En sån sjuk människa springer lös där borta! Han behöver vård!Han kommer inom en snar framtid ge sig på människor med. Och då någon svagare än han själv. Det kan jag lova. Folket i Bergen borde verkligen göra allt för hitta fanskpet innan det är försent.

Till dej din sjuka fega jävel som mördat denna fina katt, vad hade hon gjort dej, ditt fega avskum? Modig du är som ger dej på en försvarlös katt. Din fega äckliga jävel. Min förakt för dej och sådana som dej är lika stor som solen och månen ihop. Må du brinna i helvetet flera gånger om, må du plågas och våndas resten av ditt patetiska liv. Jag önskar dej all olycka i världen ditt j-vla avskum.

Pia
0

Fy vad hemskt!! Jag har inte hört om detta förut.

Nej, jag kommer inte att titta på bilderna…

Länk till "pojkstrecket"