Vackraste katten på ...

dem är jätte söta.. Zorro är * jätte* *liten* .. haha.. nej jag skojade bara.. Värkligen vackra. gillar tjocka katter .. Puma, är väldigt fin också!! kram

-Jag är bäst störst och vackrast!!!!! Jag heter Foppa!!Min matte är lite korkad för hon gör allt för mig!!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Jätte söta katter allihoppa.. Jag är så kär i alla era katter. jag blir så lätt förälskad!

MER KATTER VILL JAG HA IN!

En vacker bild på min huskatt, Levis.
/Sylvia

värkligen jätte fin.. !
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
En liten nos som kittlar mig.
Vackra ögon som säger "Jag älskar dig!"
Pälsen så mjuk som ett täcke av dun;
Långt ifrån min, som bara är fjun.
Självkär och busig, men gullig endå.
Att du är bäst, det tyx du förstå.
När du slickar mig i pannan, så smälter jag som tenn.
Älskade Minya, lilla ljuset i vårt hem!

Lukas och Lova gosar med varandra på en av mina absoluta favoritbilder på dem. Det märks verkligen att de tycker om varandra. :)
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Sötsöta katter! <3

Här är min svarta skönhet, han heter Lussekatt och är 3,5 år.
Anmaja
"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh

Kan ni inte skriva en dikt till, lite roligare då!
Min tiger.
Fick honom för ett par år sedan. Han är MYCKET speciell. Man kan skriva en hel roman om honom.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Sen har vi ett Lakan… Honom räddade jag som vildkattunge för ett år sedan.
Han heter Lakan för han är vit som ett lakan..
Han är även han mycket speciell.
När han vill in så hänger han på fönstret och kollar in tills någon går och öppnar…
~ Anneli ~
Sen har vi KLÖS. Hon är nog den enda katt jag har som är som en normal vanlig Katt.
Gillar att vara ute, kelar när hon har lust och ja, hon bara är katt lixom.
När hon mjauar, så är det med hela ansiktet, då är hon sååå söt
~ Anneli ~
Sen har vi ju lilla LEO.
Han är så full med bus, hittar på rackartyg hela tiden!
Han gillar inte när man går ifrån honom, då sitter han vid dörren och mjauar, helt hjärt skärande!
Han äter hellre hund mat än kattmaten… vet inte om han tror att han är hund….
~ Anneli ~

söööööta! :D
min vackraste lilla flicka :)
jordens mest underbara varelse, ohja. har aldrig träffat en roligare, mysigare, knäppare eller konstigare katt än henne. har inte träffat en katt med så mycket personlighet, och har aldrig heller träffat en katt som har förmågan att -när det väl gäller- tänka som man själv gör.
det räcker med ett luddigt katthuvud som tjongas in i kinden på en för att man ska veta att hon förstår en. hon är speciell, min kamelkatt.
Mvh Ida
www.krusfoto.se
#42 Vilken go liten boll du har :) Ser sådär knubbig och go ut!!

Det var en riktig liten gosboll du har :D<3

#46 Ohhh, sötnos!!
Mvh Ida
www.krusfoto.se

Bodil var en riktig liten sötnod hörru! Ledin, den där bildfen var väll inte så kass ! jag tkr den var söt!
#48 Vilken gooding :) Jag vill ju se mer bilder på dina fina katter!

Lisa ;) Leta upp fler bilder på sören, så alla får, se hans vackra ansikte.. :)
Jätte finakatter allihoppa! tipsa era vänner om detta :) så fårr vi fler vakra katter att kolla in ;)

sötsöt han är jue, vi kan ta lite fina bilder på han nån dag ;)

ja de kan vi verkligen så jag får fler fina bilder! 

har du nån kamera lisA?

våran skogis, han vet att han är sötast 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Mona! HERREGUD" det var en riktigt sötkiisse!<3

¤59 han är lika go som han ser ut 
#60 vilken söt bild 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

#62 Tack! Hon är en liten knaskatta som tror att fåglarna kommer flyga till maten även när hon sitter där. Som tur är för fåglarna så är hon rätt klumpig så när det kommer en inom räckhåll så lyckas hon ändå inte fånga den.

ragdoll nr 2, Melker.. eller farbror melker om jag får be.. drömen blev san om världens finaste och snällaste katt när ja såg en vit liten dunboll hos min svärmor (www.mammasmirakel.dinstudio.se) och i ett paket med röda snören låg ett ägarbevis att denna lila dunboll var min :) dock ingen liten dunboll längre utan en stor och fin katt på en trivselvikt på 9.4kg (vi bantar mot 9kg prick går sakta men säckret åt rätt håll)
#50 jag e dålig på ta bilder på katterna o även allt för annat med
dels råkar jag tappa mina d-kamror i backen/golvet (de går sönder) men har lite bilder på min personliga sida :) Sen har jag tagit en massa bra bilder innan kamran pajja men så har jag en ny dator därmed e ju bilderna väck igen
… Annars har jag ju en halvplattisnos, en riktig liten matte gris :) Men alla katter har blivit det mer lr mindre tror det beror på att jag ofta pratar med dom, ja dom är med mig överallt ute som inne alltid 2-5 katter på släp
Grannarna tycker det ser lite festligt ut när dom går efter mig som en lång svans :D. Ska kicka om ajg har lite bra bilder på min mans dator o återkommer med flera fluggigasötnosar :)
ser att det finns måga som har liknade våran Mizzan
#68 din Enzo skulle jag säga ser ut som en syskon till henne mycket lika både färgen (stålgrå o vit samma päls OCH den där stilen på framtassen himmle pricis som våran Mizzan) Har ju ingen bild framifrån på henne. har en på min sida men den e lite lysande ögon i mindre bra den med :P

#74 Tack, det är verkligen en jättefin färg hon har och på rätta platserna :)
Jättesöta gosisar du hade! :D

Jag älskar allas katter! :D DEM ÄR JU SÖÖÖTA!

#77 ja de är ju slående lika! :o
Samma teckning i ansiktet och allt :o
#80 Väldigt kusligt, men ioförsig så är inte svartvita katter så ovanliga. Min kisses brorsa är en kopia av min raring.
Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela

#82 Mja, sett många svart och vita tecknade katter, dock är det svårt få dem exakt identiska med färgerna :o

Iskall! det var en bedårande katt du har där! Och imrogon är det Jul!
Cookie! sötnos där <3 Buster! snygging! <3 älskar katter, gör inte ni?

Här kommer våran Olga hon har synfel på ena ögat det uppkomm efter bus som liten, sen behandlas med salvor. Iaf hon är en hittekattunge som älskar oss och fick därmed stanna perm här. Hon älskar sova hos oss framför allt så nära mattes ansikte man bara kan :) jätte kelig o helt underbar katt (ska kastreras 20 jan matte e mycker orolig redan)
Här kommer Sture han är en riktig kelgris som gärna pratar o rycker med pälsen. Hanns hobby är att få matte sätta på vattenkranen i något av handfaten så han får sitta o leka med tassen eller varför inte sitta i strålen o bli jätte blöt,då kan han göra fina avtryck :D Han har haft en tyff fd hem där han inte vart bra behandlad (sparkar, gap o var rätt smal) men har lyckas göda upp han bra. Detta är "testkort" samt #91 då jag har fått en ny nickon d70 kamra så jag hoppas jag lär mig denna o kan visa er alla fina kattkort :)
#84 Hej Svejs, vad kul att se att Cookie har vuxit till sig så fint! Snygg profil där
Hennes vackra föräldrar måste du visa med!!!
(Morrison och Romulus hälsar så gott!)

sötsöta kattnosar,! :D
-Vadå sova jämt??? …behöver jag motionera för det?
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

jätte vakra :)
ilike :)