Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1079 ggr
[Norrbysa]
0

Storlek på vattenfontän?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Tänkte be om lite hjälp från de som har en vattenfontän hemma.

Jag beställde en Deluxe Fresh Flow Vattenautomat i Svart från [seahundochkatt](vattenfontän hemm) förra veckan.

Jag ville ha en med 3 liter.

Nu hörde dem av sig och sa att de inte fanns någon i 3 liter längre. Att varan hade utgått. (Frågan är ju om det någonsin funnits en 3-liter i färgen svart undrar jag.)

• Räcker det med 1,5 liter för två katter?
  • Hur ofta måste jag fylla på / byta vatten på en sådan storlek?
  • Nån som sett en 3 liter i Svart? :-) Finns det ens?
spiritedaway
0

Där jag tänkte beställa var det då bara en bild på en svart sån. Och så kunde man välja mellan 1,5 liter och 3 liter. Så det finns nog.

[Norrbysa]
0

Vart var de då?

seahundochkatt hade oxå så tills ungefär igår när de upptäckte att de inte hade några. Glad

[Norrbysa]
0

Enligt tillverkaren ska det inte finnas. :-(

Se länk:

http://www.petmate.com/Products/Deluxe-Fresh-Flow-Pet-Fountain__24850.aspx

spiritedaway
0

Gick in på sidan igen och kollade och jag hade bara blivit lurad av bilden :/ Den fanns inte i svart. Bilden var svart, men sen längst ner stod det finns endast i vitt. Varför har dom inte bara en bild på en vit sån då? haha :P Hade jag beställt den hade jag blivit lite sur när jag fått den tror jag :P

Scilla
0

Hur ofta man behöver fylla på beror lite på vad katterna äter, om de äter torrfoder eller blötmat. Jag städar min en gång i veckan och fyller väl på nån gång däremellan. Har två katter som äter blötmat, när de åt torrisar fyllde jag på aningen oftare.

Snurpan79
0

Jag har en som rymmer 3 liter. Har 3 katter som övervägande äter torrisar och jag fyller på den varje/varannan dag för de dricker en hel del.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus