Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 926 ggr
lothus1
0

15 grader i min bostad!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När det var som kallast för ett antal veckor sedan hade jag ca 15-16 grader i min bostad. De kom och försökte fixa detta, men det är inte riktigt ok än.

Under tiden får mina mjauar sova med värmedyna =o) Ser ni sladden i deras korg på höger sida =oP

MyTwiggs
0

Vad varmt och gosigt! Har du en värmedyna med timer eller vad har du för variant? Jag vill skaffa en bra värmedyna till kattungar.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

huskatt08
0

Huga..så kallt!

men missarna ser ut att ha de mysigt iaf Flört

Aribigga
0

Urs och fy! Jag hade 18 grader här ett tag då höll jag på att frysa ihjäl :(

Tycker synd om er! Men gott med värmematta för kissarna :)

lurvponnyn.vimeddjur.se

Ledin
0

brrrrrrr vad kallt :S  gulligt att kissarna får en varm bädd :) Vi har ett kalldragit hus o mitt tips är att man skaffar ett bra element o sa har man varmt i ett rum iaf typ sovrumet :) ursh ja du har ju jätte kallt hoppas dom fixar detta snart.

lothus1
0

#1 Ja, de verkligen njuter av att ligga i den =o) Nää, det är en dyna med tre lägen, jag har den konstant på tvåan =o)

lothus1
0

#2 Ja, det var svinigt kan jag säga då det var som kallast =o( Jag har som tur är en värmekamin som körs ganska flitigt. Livrädd för elräkningen, men det går inte att bo här annars =o(

Mina missar ska ha det bästa jueehh =oP Har en dyna till mig själv också i värsta fall, men vilken tur att jag köpt riktigt duntäcke för den är GULD!

=o)

lothus1
0

#3 Vi har fått upp det till ca 17-18 nu, men det drar nere från golven under fönstrena. Vi skall renovera här snart.

Mina mjauar måste ju ha det skönt och som alla vet så älskar de ju att ligga på varma saker =oP

lothus1
0

#4 Ja, det är så vi har gjort nu ett tag. Har kört kaminen i vardagsrummet =o)

De har försökt att göra ganska mycket nu, men det är ändå lite kyligt fortfarande. Det drar så fasligt =oO Snart skall det renoveras och läggas nya golv. Hoppas det löser sig då =o)

Lotus, Findus och Darko har det i alla fall varmt =oP

lothus1
0

Aldrig mer dun efter det jag fått veta nu i dagarna. Fy vad hemskt!!!

Adrina
0

Åh fy så kallt. Hade ungefär samma grad i skolan idag.