God morgon 17 oktober
God morgon i ottan säger jag! Ibland är det inte ens lönt att försöka sova, hjärnan går på högvarv…
Idag skall jag bara fixa en himla massa små saker här och där tror jag. Men det är ju de små sakerna som har en tendens att ta lång tid…
Vilket vädret blir idag vet jag inte alls efterssm det ff är mörkt ute…
Hoppas ni får en bra dag!
godmorgon alla.
Här har jag just väckt Jr. Han ska ju till skolan. Karln min har jag skickat till stan - på rättegång nr22 eller 23 eller vad det nu blir. Har liksom tappat räkningen där. Det var ju en för två veckor sedan… eller… Hur räknar man när rättegången uppskjuts? Jag ska i alla fall hålla tummarna att det går vägen.
Vimsan fick vara ute inatt. Hon hade fått för sig att inte ta det lugnt så hon fick vara ute sedan 01 sen släppte husse in henne lite före 07. Hmm… Tror hon småfrös lite för hon kröp in under min filt. Tja, kanske hon lär sig. Får vi inte sova så får hon lov att gå ut.
Såg Cityakuten innan jag somnade så jag är nog ganska trött just nu. Skönt att man är ledig.
Ska ta det lugnt idag. Kanske det blir till att laga något par sockar, skriva lite i släktutredningen eller se på min sk. svärmors köksritningar. Eller annars blir det väl att göra ingenting alls.

Ja det är mörkt ute nu, jag måste kolla cykelbelysningen! När går vi över till vintertid? Lång dags jobb idag, utan raster och konferens efter skolan. Då är det mörkt när jag ska hem igen. Man borde gå i ide över vintern.

Sista oktober blir det vintertid. Jag tycker den här tiden på året är riktigt mysig numera jag…:)
Jag instämmer i krya på dig-kören, kristinah!
Idag ska vi vara i stallet med skolan. Annars har jag ingen aning om vad som händer idag, kommer nog bara ta det lungt.. Kanske plugga, det skulle jag iofs behöva, men iv får se :P
#3 Pannknack - vilket roligt ord, ska nog börja använda det ;D
Aha.
Det är "pannknack" som "hjärnsmeden" utför. Se där lärde jag mig något nytt idag. 

Även jag vaknade upp med huvudvärk o feber, känner oxå hur bihålorna är fulla. Uja…jag mår inge bra alls. Så idag händer det inget alls, jag hoppas dock att tabletterna tar bort febern o hjärnsmeden=)))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Jag ska plugga idag också. I eftermiddag ska jag fika med några kompisar och ikväll blir det ännu mera plugg! Hoppas ni andra får en riktigt bra dag! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Kan jag säga godmorgon den här tiden?… Har faktiskt nästan nyvaknat, har bara hunnit duscha och ge katterna mat. Var sån hopplös "gårintesovanatt" igen så jag somnade någongång vid 6 imorsse. Hade ställt klockan (mobilen) på ringning men inte hörde jag den inte…
Nå, nu ska jag dricka lite kaffe och torka håret, sen ska jag åka till Ikea och kika lite tänkte jag.

Veduran, ack ja, de där går-inte-sova-nätterna…

Tillbaks från shoppingrond… kul! :D Blev ett nattygsbord eller mer en liten byrå i samma stil som min stora byrå. Någon ekfärgad sak med 2 lådor. Sen köpte jag äntligen nytt porslin, tallrikar och skålar i någon beigegul färg… Ikeas egna. Nu kan jag äntligen slänga alla kantstötta tallrikar, men jag som är sån "kan vara bra att ha-typ" tror jag sparar några djuptallrikar till katterna att äta blötmat på. Blev även en herrbetjänt till sonen från Lidl. Han såg väldigt skeptiskt ut så jag tror jag tar den själv :D

Kantstött porslin kan man ju göra lite kul eget mosaik av, om man nu är lagd åt det hållet…:)