Torterade sonens kattungar
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1413220&wpa=orebropappa-torterade-sonens-bada-kattungar
Gråter…vad jag vill göra med pappan kan jag inte skriva här..stackars kattungar vad det måste ha lidit..fy fan..
Men det är allt f…n Den mannen borde sinnesundersökas. Han ska inte ha med djur att göra, ej heller sitt barn.
En mycket farlig person även för människan
Det var det värsta jag läst på länge. Hur i herrans namn är man funtad då man gör så. Jag saknar ord. Håller med dig tuska, en farlig person även för människan. Vad månne han kan göra med den stackars tre-åriga pojken. Det vill jag inte ens tänka på.
Han borde f*n få bli utsatt för desamma som han har gjort mot katterna
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
Otäck läsning. Blir så ledsen över det faktum att människor kan vara så grymma mot djur. Tycker straffet var lite väl milt också. 
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Är så ledsen..tänker bara på hur småttingarna fått lida..Han hade ju bränt dom, klippt i deras små öron och gjort massa saker med deras könsorgan. Sjuka fega f-nskapet..
Blir illamående, hatisk. Önskar kr-ket all elände i världen. Hoppas han blir utsatt för all världens hemskheter. Här hoppas jag på karmalagen..
Man mår illa minst sagt, man får hoppas mamman till barnet har nåt vett i skallen och lämnar den vedervärdiga avart till människa. Synd bara att skampålen inte finns längre, han hade platsat där till allmännt spott och spe.
Människor som ger sig på barn och djur är inte värda vatten, lägre människa än så kan man inte bli

#6 håller helt med.

Flashback har en tråd om detta. Förhoppningsvis dröjer det inte länge innan dom går ut med namnet, jag kommer då inte vara sen med att kontakta honom.

#8 Jag och sambon skulle också vilja veta vem kräket är..

#9 Jag och min sambo sitter också här och svär!
Har faktiskt inte kunnat tänka på något annat på hela dan.

#10 Inte jag heller om jag ska vara ärlig..Tänker på hur han plågat och torterat små värnlösa kattungar till döds. En VUXEN karl eller ett missfoster kanske jag skulle säga. En riktig man sysslar inte med sånt, det gör ynkryggar/missfosters/amöbor/parasiter and the list goes on… Jag menar varför ska han komma undan ostraffat?? Tvi och urk på våran lag! Är förbannad.. minst sagt..

Fy f*n… Här sitter en annan och får dåligt samvete när man tagit kattungarna i nackskinnet för att dom inte ska ramla ner från soffan.. Så finns det folk som gör sånt där..
Hur skadad får man vara?
Men FY F*N nu skäms man för att bo här i närke, men sådant händer ju lite varstans :(:(:(
STACKARS kattungar säger jag. Vågade inte läsa allt vad som stog där, FY och TVI vilka "ynkryggar" alltså.
"GRÅTER"
Säkert att han ångrar sig…fan heller. Är man så sjuk i huvudet att man kan få för sig att göra en sån sak, påverkad eller inte, så har man nog inte empati nog att ångra sig heller. Alldeles för lindrigt straff.

Hoppas hans identitet kommer fram nu. Han ska stå för sina handlingar! Hela Sverige borde få veta vem denna äckliga fula ynkrygg är.
Men fyy f*n…. Så fruktansvärt…
Det är skrämmande vad vissa människor är kapabla till…. Jag mår illa… tycker att det var ett alldeles för milt straff! Kommer denna människa att få behålla vårdnaden av sitt barn efter detta??
stackars stackars små oskyldiga liv… 

Gud så fruktansvärt stackars små liv.. vilken jävla människa sen skylla på alkohol som om det skulle vara en ursäkt.. nej gud man får ont i magen stackars bebisar

Om någon regelbundet kollar flashbacktråden - skriv ut här om ni får veta namnet!

Aaahh, vad arg jag blir. 
Skyller ifrån sig dessutom… Fy f-n…
Åh, det är sånt här jag verkligen AVSKYR!
Jag klarar knappt att läsa sånt här, för då tänker jag på det resten av dagen sen.
Fy, vilka hemska människor de finns.
Önskar det var han som blev utsatt för dom tortyrerna! :|

Jag håller koll på tråden. Avslöjas hans identitet så vet jag vad jag ska göra. Tycker han ska stå för vad han gjort mot kattungarna! Han har plågat och torterat små oskyldiga varelser som inget kunde göra utom att ta emot slag och bli brända, klippta i öronen samt fått vassa sker uppstoppade i könen. Nu pratar vi om tre små värnlösa kattungar. Hur sjukt är inte det??
Hans fru borde fan lämna kräket. Vem f-n vill vara tillsammans med ett sånt kryp?
Stackars son också! Bara därför vill jag inte veta hans identitet eftersom folk kan gå på sonen också då :/ Men vilket odjur mannen är!

#22 Varför skulle någon ge sig på en liten pojke?
Jag vill veta vem han är!! Håller koll på flashback. Föhoppningsvis kommer det fram snart..

Ja hoppas verkligen det!
Dom brukar ju kunna rota fram det mesta där!

#24 Fortfarande inget..:( Både jag och sambon håller koll. Dock har vi inga konton på flashback..
De e väll inte så svårt att ta reda på vem det är?
Offentliga handligar o sånt…
Om ni vill veta kan ni väll agera spioner själva… 

FY F*N! DET VAR DROPPEN! jag hatr hört om en som satte en grep mitt i skallen på en get. och den dog inte! :O JAG BLIR SÅ ARG! ! Och en .. det kanske jag inte ska säga inför alla.. 
Man kan inte ens tro att det är sant, är ju så ruggigt sjukt…
Och det som är minst lika sjukt är ju 8 tusen i böter och skyddstillsyn. Det är ju ingenting.
Hur kan man ge kattungar där det finns en dömnd djurplågare???? Hur korkad får man lov o bli???? Pappan ja han skulle jag vilja träffa så kan jag penetrera han med verktyg för förjäv*igt detta… Och stakars kattungar lilla pojken måste ju sakna sin små vänner med :*( Hoppas på att lagen ändras så han åker dit på HÅRDARE straff denna gång.

Fortfarande inget! Surt!