Får jag precentera Snållan
Ja, det här är Snållan, född 25.10 av samma mamma som min älskade Jomsan.
Snållan kommer att flytta hem till Jomsan och mig efter nyår. Vi två har nämligen flyttat in till staden och min älskade Joppe blir kvar i Föglö med min f.d. Jag kan bara inte ta in honom till stan och tro att han skall bli innekatt som är van att vara ute ett par dygn i sträck. Därför adopterar jag Snållan så Jomsan får lite sällskap. Jag tror att det kommer att gå jättebra men en tjej till i huset och jag hoppas på att Snållan har samma fina temperament som Jomsan.
nej vilken söt 
Visst e hon söt. Hon har extra klor på varje tass. Damen med klös, kanske?
hahaha kanske det xD
hur söt som helst :) Och underbar färg!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Aw vad söt! en ricktig tiger
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
oj tänkte inte på alla tår hon hade :P söt liten tuffing :)
Men jösses så söt o vilka labbar:)
//Pia
Ja, det är lite gulligt det där. Hon är utan tvekan polydaktyl och helt bedårande charmig! padda är hon också! Nu blir jag kattungesjuk! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Är det huskatter?
Jag har ett marsvin som är ploydaktyl 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Att dom är huskatter? Ja, födda på en bondgård ute i skärgården. Mer huskatt kan man väl inte bli. Det var en kull på sju ungar. Skrållan som mamman heter har fött 18 ungar i år. Alla har fått nya hem. Nu skall dom själva behålla en frasse som också är polydaktyl. Jag har uppmanat att dom skall sterilisera Skrållan så hon slipper flera kullar, det tar ju på deras lilla kropp. Intressant med olika djur som är polydaktyl.
#11. Vilket sött marsvin. Tycker om dessa djur. Har själv haft två marsvin som jag måsta adoptera bort pga allergi. Just innan jag hade hittat ett hem åt dem fick dom en unge så då blev det tre mitt i allt.