Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 935 ggr
Pia
0

SKK:s sökregister för ID-märkta katter

När man ID-märkt sin katt och betalat engångsavgiften för detta till Svenska Kennel Klubben (SKK) hamnar katten i deras ägarregister. Vill du kontrollera så allt står rätt till där, gör det här

Scilla
0

Bra tips, Selma fanns där. Kände mig nästan lite stolt av att se hennes och mina uppgifter på nått konstigt sätt. :)

kemikal
0

Jadå, Lillan och kisse finns med… Plutos uppgifter åker postbil…

EddaM
0

Jag har inte skickat in registrerings blanketten till SKK men Zlatan borde vara med i SVERAKs rullor. De andra tvår skall jag väl skicka in på men det har inte blivit gjort bara.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Veduran
0

Har kollat tidigare och Vilda är där :) Men hon står som tigrerad för det trodde vet. att hon var. Har ju fått nya uppgifter nu och undrar om man behöver ringa dit så att dom ändrar till tabby…

Pia
0

En lekman vet nog inte skillnad på tigre och tabby, om de skulle se en katt som rymt, typ "randig" katt är det nog, fast det skadar ju inte att ändra uppgiften förstås…:)

Scilla
0

Jag tror inte att en lekman fattar vad sorrel betyder heller… Jag brukar annars beskriva Selmas färg som ekfärgad, hon har samma färg som vårt ekgolv.