Viktig information eller reklam?
Vill ni medlemmar på katter att viktig information angående olika aspekter inom kattvärlden skall delas med er?
Anser ni det vara otillbörlig reklam när ni får tips om andra artiklar på nätet som handlar om katter, deras hälsa mm? Speciellt artiklar som finns på webplatser som inte visar reklam eller säljer någonting alls utan drivs helt ideellt?

Jag blir bara glad över tips enligt ovan, då jag ständigt strävar efter att lära mig mer om katter och kattvärlden.
:)

Men du visar ju bara länkar till er kattklubb och inget andra länkar och det är lite små irriterande, vissa länkar på alla håll om du ska visa länkar.

#2 Er kattklubb? Jag länkar absolut inte till någon kattklubb. Den senaste var till en webplats för ALLA kattintresserade som inte drivs av någon enskild kattklubb. Min kattklubb heter KattKlubben Fyrstad, KKF och dit har jag ännu inte länkat eftersom där inte finns någon information som är av allmänt intresse för kattägare. Menar du att det inte skall länkas till klubbars websidor även om de innehåller allmän information som kan vara av intresse? Alltså inga utställningsinbjudningar eller länkar till regler osv?
Jag brukar visa länkar åt alla håll. Tidigare flera gånger till artiklar både på svenska och engelska. Sedan är jag ju inte här inne alltid.

#3 Ja men du visar ju massor från idp:s hemsida, det är ju inte mycket annat än deras hemsida.
Visst är det bra att lära sig nytt #1
Men här att med underton få det att framstå som det inte har ett dugg med någon personlig koppling eller nget egenintresse i att alltid visa den webbsidan…vars egen klubb lyder under och där man är webbmaster eller liknande köper iallafall inte jag. Finns ju mängder med info på nätet bara man googlar.
Som står på din egen sida, så visst #2 uttryckte sig lätt småfel om att det var din kattklubb IDP men helt ute och cykla är hon inte…..eller varför står nedan på din egen sida då?
"Medlem i Kattklubben Fyrstad som är en IDP-klubb i västsverige
Administrerar även Nordiska IDP,s hemsida och diskussionsforum samt även Nordiska IDP,s webbtidning och Annonstorg"
Kan inte tänka mig att du skulle blivit tillsagdt för du länkat en eller ett par gånger till bra info/artiklar på IDP´s hemsida……policyn är ju att man inte får göra reklam och det gäller väl alla även om man "hävdar" man informerar?
.
Tråden låstes som du märkte ja - webbplatsen för Nordiska IDP är det enda du skriver om här inne, och du korspostar dessutom på en massa sajter. Har du åsikter får du ta upp det med mig eller sajtvärden.
/Anne, medarbetare