Dödsmisshandel av känguru
Riktigt hemskt klipp, väljer att inte ha med det här.
Ni som vill kan se klippet på aftonbladets hemsida.
De filmar hur de boxar en känguru till döds. Kängurun var redan skadad och hade inte en chans. Skitledsamt. Jag satt och grät när jag såg det.
Och de filmade detta och skrattade.
Fy fan vilka fega kräk. Mår illa. Vill plåga ihjäl dom! Gärna långsamt och plågsamt. Tänk om jag hade dom här nu..Har inga som helst sympatier för såna kräk. Ge sig på försvarlösa djur är fegt och äckligt. Snyftare till uppväxt för det förmildrar ALDRIG!!!! Man ger sig inte på försvarlösa och oskyldiga djur. Då är man inte existensberättigad i mina ögon. Avskum som djurplågare kan vi gott vara utan.
Hoppas dom får tag i kräken och ------ dom i fängelset! Det här fallet kommer jag följa.
(Sätter en förbannelse över kräken)
såg att den filmen fanns där. Men jag tänker INTE kolla. Man mår bara illa av sådant.. uäääk.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

#1 Nej det gör du rätt i. Klippet är fruktansvärt. Jag mår fortfarande dåligt efter jag sett det.
_Hemskt, men att plåga dem, vore det egentligen inte att sjunka till deras nivå?
De misshandlade kängurun, du misshandlar dem..
Bara en liten tanke, men förstår din reaktion..
_
Hoppas de får sitt straff.
Håller med om att avskum och djurplågare kan vi gott vara utan 

33 Jag förstår vad du menar. Men jag blir bara så frustrerad över allt man ser och hör. Det känns som om fall med djurplågeri bara ökar..:(
Djurplågare föraktar jag verkligen. Har ingen som helst medmänsklighet för sådana kräk. Känner att samma behandling som man ger andra ska man få tillbaka.
Tror att världen hade varit mycket bättre utan djurplågare.
#4 Ja, jo jag förstår också vad du menar när du sa sådär..
man får god lust ibland.
Usch ja.

#5 Ja precis. Världen kan vara mycket kall. Hoppas de grips och får ställas till svars. Jag kommer följa detta fall.
Hur kan det vara kul att låta ett djurs liv spillas!??! 

Jag känner precis som dig! Sådana människor förtjänar inte att leva! Dem ska plågas långsamt, få känna vad dem har gjort. fy fan.. jag vågar inte kolla på videon, då kommer jag inte kunna sova på flera veckor. Finns inget värre än djurplågare.