Vart är era katters favorit
sovplatser? Mina katter har ens stor orang ful sak som hänger i taket med massa hål i,tiger ligge ri översta hålet och zorro i understa, även våra fötöljer e goa!

hahha va söööt!

katter tycker om att sova nära varanara va?för Tioger kan inte sova utan Zorro.

så var snuttan och turbo i början men inte längre, tror inte dom sover nått ihop längre, i såfall om alla 3 ligger i fönstret
Mina katter ligger lite här och där. Putte gillar bland annat att ligga på mattan i badrummet, mammas säng, soffan, köksstolen, stora kudden på golvet, stolen i syrrans rum mm. Saga lägger sig lite varstans hon tycker passar :P Kan hända att man hittar henne liggandes mitt på golvet..

På dagen ligger Kasper ovanför trappan, så man får kliva över honom. På natten ligger han hos matte ;) eller trängs han med husse på hans kudde.
Han brukar också ligga bredvid min säng, där han har en egen kudde…
Måns ligger på dagen i någon vask, har 4 st om man räknar köksvasken så han väljer och vrakar. På natten ligger han ofta i fönsterkarmen eller vid balkongdörren (där e´det svalt
)

Min ena katt sover med mig i sägen, på min huvudkudde med ryggen mot mitt ansikte. Mysigt att ligga och snusa i hans päls. Andra katten håller sig bakom ryggen eller i fotändan.

#6 ja jag tror att de flesta katter gillar det om de tycer om varandra vill säga… Zorro o puma behöver inte ligga så närma så deras pälsar möts men de ska vara i samma rum på natten.. på dagarna ligger de i olika rum..då e det inte lika viktigt verkar det som