Huskatt på Solvalla?
Lördag 7/10-06 gör min lille huskattkille HARRY utställningsdebut på Birka's utställnings vid Solvalla travbana, Stockholm. Då har han precis blivit lite drygt sex månader, född 21 mars. Fler huskatter som kommer dit??
Min katter skulle nog inte passa på en utställning
Har nog inte möjlighet heller att komma dit till solvalla

Va söt. Lycka till. Hoppas snart kunna ställa mina pojkar igen.

Välkommen till Katter, ZABA!
Han ser jättesöt ut din lille kisse, passande att en Harry gör utställningsdebut just på Solvalla också…;)
Själv ställer jag inte ut min enda husis längre, om jag kommer dit med britter har jag inte bestämt än… Men Solvalla brukar vara en trevlig plats för kattutställningar tycker jag, även om det kan bli lite dålig luft mot slutet av dagen eftersom det är lågt i tak och ganska trånga lokaler.
Jag hade tänkt ställa ut Selma, men jag backade ur i sista sekunden. Har faktiskt aldrig varit på någon utställning (ens som besökare) och min kille kommer resa en massa just då och jag ville inte vara ensam. Men jag kommer alldeles säkert vara där, har precis gått med i Birka så jag ska höra om jag kan hjälpa till på något sätt istället. Någon som har koll på Birka som klubb?

Margareta, värd för Kolhydrater är medlem i BIRKA.
Min uppfattning av klubben som utställare är att de brukar ha bra arrangemang och de är lätta att ha att göra med, bra funktionärer.
Har förstått att dom har bra ekonomi och tillräckligt många aktiva för att inte några få ska behöva göra jättemycket. Det tycker jag är viktigt, man ska ju inte behöva göra mer än vad som är roligt. Hon som har djuraffären jag handlar i är kassör (tror jag) så det är hon som värvat mig.

#5 Då ses vi på Solvalla! Om jag fick iväg anmälan i tid. Hörde att dom hade fått 100 anm. för mycket, men jag har inte hört något än.

Va söt Harry är! Vi ses också där då! Jag ska dit med min bengal Aslan.

Lycka till alla! Själv missade jag anmälningstiden, känner mig hemskt orutinerad nu för tiden…:/
Jo, det var jättemånga som anmält mig. Om jag hade anmält mig i söndags hade jag fått plats, men jag bangade ju som sagt…
Vips, nu är minsann Selma anmäld till Solvallautställningen. Då blir det två små raringar härifrån forumet som gör debut! Har precis testat bada henne för att se vad det gör för skillnad på hennes päls. Hon är fortfarande fuktig och inte riktigt lycklig stackarn…

Åh du kom med, vad kul! Får se om jag månne pallrar mig dit för att kika ialla fall:) Vifta med en iFokus-flagga eller något… *aldrig i livet*:)
Jo, kom igen, få se flaggan! ;)

Man måste vara riktigt snabb nu för att komma med på en utställning. Jag skall anmäla mina till kungälv nästa vecka. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Det går verkligen i vågor, när jag började ställa ut (typ på forntiden) då var man tvungen att anmäla/betala första dagen. Sedan gick det att anmäla sista veckan och nu måste man vara snabb igen. En riktig konjunkturmätare kanske?:)

Ja fler o fler testar att ställa ut sina katter nu. Antar att det kanske går ner om några år igen. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z