Kattutställning 2-3 september Eskilstuna
Utställningen är förstås full nu, men kanske har du tid och lusta att kika förbi som besökare?
Öppettider för besökare är kl 10-16, inträde 25 kr vuxna, 10 kr barn. Utställnngen hålls i Vilstahallen, Eskilstuna.
Någon som skall ställa ut?

Japp, jag kommer med min bengal. Ska du dit Pia?

Nej jag kommer inte, jag ställer inte ut så ofta numera, det känns inte så kul längre tycker jag… Fast någon liten utställning kanske man klämmer in under hösten ändå, det finns ju några att välja på…:)
Lycka till, Jessica & Aslan! Kom ihåg att rapportera sedan…:)

Vi kanske ses framåt hösten istället, jag ska på några stycken. Aslan blir 10 månader 28 sep. och jag har en liten tanke att han ska bli PR innan året är slut…kanske…! Jag är ju nybörjare på det här med kattutställning och tycker det är super roligt! Att få prata katt en hel dag utan att nån tröttnar! 

Jag skall ställa ut mina tre katter den 10/9 i mölndal. Det börjar att bli pirrigt nu. Det blir ju första gången för min skogis. Sedan blir det en utställning i månaden hela hösten. Men eftersom min skogis skall paras i nov något så blir det bara huskatterna ett tag efter det som får åka runt =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

synd att det ligger i eskilstuna… hojta om det kommer vara någon i sthlms området

#3 så klart du tycker det är kul! Det tyckte jag med som nybörjare och de första åren, sedan blir man ju med tiden lite luttrad och trött på "spelet bakom kulisserna" s a s…:/ Och tja, jag har ju ställt ut sedan 1991… Och så är det ju så skönt med sovmorgnar:)
Lycka till i Mölndal, EddaM!
Benjy, det kommer att vara en hel del i Sthlms-trakten, kika in på artikeln Kattutställningskalender 2006 så hittar du alla inbokade utställningar i år.