Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 526 ggr
[helenal]
0

Här e bilderna på mina sötnosar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

:) den tigrerade heter Tiger den andra zorro!

Engla
0

Jättefina! Lycka till med dina vackra kisar!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

[helenal]
0

taack:) en till på tiger

Jenka
0

Vilka små sötnosar :D

[helenal]
0

aaa dem e småå!

Titti
0

Flört  Vilka sötnosar. Flört Jättegulliga. Flört

Det är egentligen i ungefär den där åldern som jag gillar bäst. Då man får lära dom "rackartyg" t.ex att jaga kompisens svans.

SkrattandeTrodde först att bilden i #2 var en tiger. Sen såg jag. Det är en Tiger! Skrattande

Destany
0

Vilka sötnosar =)

[helenal]
0

tackar!ja tiger har väldigt fin färg;)Jag undrar om katterna kommer vara lika gosiga som det är nu när de blir äldre?för dessa kattungarn är såå gosiga!

SallyB
0

Såna sötisar! De kommer nog att fortsätta att vara gosiga ett bra tag till. Och om ni kastrerar dem innan de hunnit bli alltför vuxa/könsmogna så förtsätter de att vara gosiga och snälla, annars finns risk för att de blir allt för 'haniga' och börjar visa div oönskade beteenden.

EddaM
0

Jätte fina små missar, verkligen. Men din tiger är nog spotted som det heter när ränderna är avbrutna eller prickar på sidorna. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

[helenal]
0

aaah kanske han är=)vi ska kasterar den när de är 9 månader tror jag att de var..eller är det fem?

Pia
0

Det finns mycket information om kastrering under just rubriken "Kastrering" i forumet. Bl a lite om lämplig ålder för detta m m.

Scilla
0

Vilka söta små, hur gamla är de?