Katter iFokus

Katter

Etikettutställning
Läst 981 ggr
Margareta
0

Känns dessa katter igen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bara undrar…

Numer pensionär i Nynäshamn

Engla
0

Nope, ser inte ut som mina iaf…Flört

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Pia
0

LOL, åh Margareta, det var roligt, jag förstod att det var något lurt på gång när jag såg den rosa "rör mig ej" skylten laddas ner…:)

Jag känner igen!

Margareta
0

Kul va….? Jag smög ju runt och letade efter Dig och då tog jag bilden…

Margareta
0

Pratade med grannen igår.
Deras dotter har köpt en Brittisk korthår….
Världen är liten, jag visste knappt rasen fanns för ett år sedan…

Pia
0

Vad kul! Ja visst är (katt)världen liten, vid tillfälle kanske du kan luska lite var hon köpt katten, vilken färg det är osv…:)

//*nyfiken i en strut*

Margareta
0

Jag kollade namnet och det var inte Du, men jag tror hon sa Täby.

Pia
0

Täby, hm, nja kommer inte på rak arm på någon uppfödare där, som är aktiv numera.

Margareta
0

Kan kolla…

Pia
0

Ja eftersom jag i sådana här fall är tämligen nyfiken av mig så får du ju gärna göra det vid tillfälle…:)

[helenal]
0

pia:hur många katter har du?föfder du upp katter=?isf vilka kattraser?Kyss

Pia
0

Ja, jag föder upp katter i liten skala sedan 14 år, brittiskt korthår (det står bl a på min personliga sida). Dessa små på Margaretas bild var från den senaste kullen som föddes i april i år och nu har flyttat till sina nya hem. Riktiga små charmtroll:)

Margareta
0

Och jag tog bilden på en utställning där jag hoppades få träffa Pia och så var hon hemma och var sjuk och skickade dit gubben sin istället (vilket också var trevligt…Glad)

Pia
0

Det är bra med gubbar ibland…;)

Har du några andra utställningsplaner under hösten, eller är det "bara" kattungar som står på agendan, Margareta? För sent att anmäla till BIRKA nu tror jag, men jag har funderat lite på Norrköping, inte mga dgr kvar där heller iofs…