Katt plågades till döds
Finns det något jag hatar och föraktar så är det djurplågare. De har ingen rätt att gå på denna jord. Känner enorm avsky för dessa fega vidriga störda kräk. Får jag ta i en sådan någon gång så kan jag gladeligen sitta i fängelse efteråt. Dom ska bara plågas och torteras till döds..
http://www.expressen.se/nyheter/1.1265107/nagon-skar-av-miffos-tunga
fy f*n…… vet inte vad jag ska säga :'( jäkla idiot som gjorde detta. Ett fegt kräk kan man kalla personen/personerna!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Fy så det gör ont i hjärtat! :(
känns skönt att veta att min är inne <3

Ja usch det värker i hela kroppen nu, hur kan någon/några vara så elaka??
Håller med #3 känns verkligen skönt att jag har mina älsklingar inne. Dom skulle aldrig få gå ut ensamma, aldrig!
Fy fan vad det finsn människor till allt. Det är hemskt, varför ge sig på ett oskyldig djur för! Och att den stackaren tog sig hem. R.I.P
Såg de där på nyheterna igår. Mådde så j*vla illa och kunde inte somna inatt. Min pappas katt gick någon in på hans egen tomt satt geväret mot halsen och sköt katten så de låg lungor över hela gräsmattan när han kom hem. Finns inte ord för vad jag skulle vilja göra med såna människor
Jag tycker man bör satsa mer på att försöka få fast såna vidriga människor (och nej, jag har ingen plan på hur exakt det skulle gå till), för att sedan utsätta dom för samma behandling. Jag är liksom egentligen inte för tortyr och sådär, men människor som gör sånt där..ja, de förtjänar det faktiskt.

Ha era katter inne!!!!!!!!!!!! 

#7, #8 Håller med.
Jag o sambon hade gärna velat plåga ihjäl en djurplågare..I en ljudisolerad källare kanske..fantiserar…
det är sjukt att ens katter inte ska få springa utomhus pga av att det finns människor som är helt sjuka i huvudet!

Skulle jag få tag i förövaren så hade jag till och med betalat för att få plåga varelsen till döds som torterat ihjäl den stackars oskyldiga katten. Är absolut ingen hatisk människa så men jag föraktar människor som ger sig på dom som är svaga och försvarslösa i samhället-dvs katterna. Hur modigt är det att ge sig på en liten katt? Djurplågare förtjänar inte att leva, de förtjänar inte att andas, äta och allt annat som gör livet värt att leva. De har förbrukat sin rätt att leva. De förtjänar endast samma om inte värre behandling tillbaka. Hade gärna velat ha en djurplågare i en ljudisolerad källare med diverse verktyg…Ska inte skriva exakt vad jag vill göra men ni förstår nog.
En katt kan inget göra förutom att ta emot slag efter slag. Dessa underbara djur som inte gjort något ont. En katt är ju endast en katt och har verkligen inte förtjänat en sådan behandling som katten i Västerås! Nej den sjuka störda FEGA typ/typer som ligger bakom detta vansinnga hoppas jag straffas hårt på något sätt..Hoppas någon får tag i dom och ger en likadan behandling som katten fick. Det hade jag mer än gärna velat se..Hoppas..