Katter iFokus

Katter

Etikettandra-djur
Läst 921 ggr
sandras-tiger
0

Fy vad endel är hemska!

Såhär står det i gårdagens tidning:

"En hel klase med ruttna bananskal till er i den svarta Saaben (kille och tjej) som på torsdagen den 7/8-08 kl 17.25 parkerade er bil på Socialkontorets parkering på Åbjörnsgatan och så brutalt dränkte den söta kattungen i Nissan. TYVÄRR hann vi inte rädda den!!

Vi tjejer som såg er"

Usch jag blir lika ledsen varje gång. Kan nästan inte ens titta på "Hitta hem" på kanal 4 längre. Blir så ledsen när folk behandlar sina katter illa!

Destany
0

fy fan vilka människor….. de skulle fått samma behandling.. tycker du ska anmäla dem för det e djurplågeri!!!

ibland skäms man för mänskligheten

förstår att det var jobbigt för er att se detta elände

LinaK
0

fyfasen! Förstår inte att folk inte har lite mera vett i skallen!!
USCH!!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

HHannaHH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fy! vissa människor är verkligen hemska, hur kan man göra nåt sådant hemskt??!!Rynkar på näsan

modellflickan
0

Nej FY!!! Hade gärna stött på dessa kräk då! J-vla kr-k!!!

Hemska vidriga människor, hoppas ni ruttnar bort innefrån och ut!!

mymlanbus
0

Skriv en insändare i tidningen och gör andra människor uppmärksammande på detta. Du kan göra en polisanmälan i vilket fall, även om du inte vet vilka de är som gjorde det!

Oh så arg jag blir!

MORR!

Simson
0

Som mymlanbus skriver…polisanmäl! Det är i lag förbjudet att dränka katter/kattungar!!

Vet ni bilen så går det att söka på bilmodell och färg etc…??

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

skrollan
0

jag kollade på hitta hem igår för första gången, och fick se att människor lägger en massa katter i kartonger och ställer längst vägen. Är det sverige och vi människor som är så hemska. Nej fy!!

mymlanbus
0

putt

sandras-tiger
0

Tyvärr var det inte jag som såg när detta skedde utan ett par yngre tjejer som sprang dit för att försöka få liv i den lille. Hade jag sett det hade det inte rört sig om djurmisshandel vill jag lovaFörvånad!

Helajna
0

men vad fasiken! :(

förstår verkligen inte…..

Gråter

Ledin
0

Är det sant? gösses jag delar ut en står fet spark av min häst Mango och så ger även alla mina katter en bett i näsan (4 katter) hoppas det känns fin "synd jag inte hade rabies kanin o dela ut en bett av den med"