Fy vad endel är hemska!
Såhär står det i gårdagens tidning:
"En hel klase med ruttna bananskal till er i den svarta Saaben (kille och tjej) som på torsdagen den 7/8-08 kl 17.25 parkerade er bil på Socialkontorets parkering på Åbjörnsgatan och så brutalt dränkte den söta kattungen i Nissan. TYVÄRR hann vi inte rädda den!!
Vi tjejer som såg er"
Usch jag blir lika ledsen varje gång. Kan nästan inte ens titta på "Hitta hem" på kanal 4 längre. Blir så ledsen när folk behandlar sina katter illa!

fy fan vilka människor….. de skulle fått samma behandling.. tycker du ska anmäla dem för det e djurplågeri!!!
ibland skäms man för mänskligheten
förstår att det var jobbigt för er att se detta elände
fyfasen! Förstår inte att folk inte har lite mera vett i skallen!!
USCH!!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Nej FY!!! Hade gärna stött på dessa kräk då! J-vla kr-k!!!
Hemska vidriga människor, hoppas ni ruttnar bort innefrån och ut!!
Skriv en insändare i tidningen och gör andra människor uppmärksammande på detta. Du kan göra en polisanmälan i vilket fall, även om du inte vet vilka de är som gjorde det!
Oh så arg jag blir!
MORR!

Som mymlanbus skriver…polisanmäl! Det är i lag förbjudet att dränka katter/kattungar!!
Vet ni bilen så går det att söka på bilmodell och färg etc…??
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
jag kollade på hitta hem igår för första gången, och fick se att människor lägger en massa katter i kartonger och ställer längst vägen. Är det sverige och vi människor som är så hemska. Nej fy!!
putt

Tyvärr var det inte jag som såg när detta skedde utan ett par yngre tjejer som sprang dit för att försöka få liv i den lille. Hade jag sett det hade det inte rört sig om djurmisshandel vill jag lova
!
men vad fasiken! :(
förstår verkligen inte…..

Är det sant? gösses jag delar ut en står fet spark av min häst Mango och så ger även alla mina katter en bett i näsan (4 katter) hoppas det känns fin "synd jag inte hade rabies kanin o dela ut en bett av den med"