Katter iFokus

Katter

Etikettom-sajten
Läst 669 ggr
Pia
0

Ny forumgrupp: Uppfödning

Nu har jag lagt till ännu en grupp i forumet, "Uppfödning". Jag har själv lite svårt att placera vissa inlägg i riktigt rätt grupp, det kändes som om just en sådan rubrik saknades, istället för att lägga in detta under "Att bli med katt" - som mer var tänkt för alldeles nyblivna kattägares funderingar…

Jag vill med denna rubrik på intet sätt uppmuntra avel på huskatter - det är dagens hittekattsproblematik

http://katter.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=e28fab2f-27e1-4691-ba26-7b07bd0ea7f4

alldeles för allvarlig för - men jag ser dock ett behov av sådan rubrik för raskattavel och lite allmänna funderingar kring katt-avel. Samt att det förstås underlättar sökningar efter specifika avels/uppfödar-frågor.

coockie_87
0

förstår inte vad du menar med detta??

Pia
0

Jo, ju längre tid som går, desto fler inlägg blir det i forumet, det blir rörigt och svårt att leta efter tidigare information/tidigare inlägg (som bl a sök-funktionen, som syns över forumlistan till vänster, är till för).

Därför väljer jag att lägga till en ny rubrik som kan samla just frågor/information/inlägg kring avel och uppfödning. Istället för att, som det varit hittills, dessa hamnar under rubriken "Att bli med katt".

Det blir förhoppningsvis enklare för medlemmar att söka efter och hitta information kring just detta. Enklare att hitta rätt forum-rubrik för sådana frågor också. Just att det är lätt att söka, leta efter äldre inlägg samt placera nya inlägg tycker jag är jätteviktigt för ett diskussionsforum:)

coockie_87
0

jaha på så sätt! =) vad tycker du om parning med huskatt?