Första och senaste bilden

Men himmel vilken rolig tråd =) Min ena kisse är en hittekatt och den andra en omplacering, så jag vet inte hur dom såg ut som kisseungar.. Misstänker att dom var hemskt söta bägge två =)
Lilla Feztiz såg ut som en liten skogsälva som kattunge, Edda =)

#4: Tack, ja hon var så väldigt söt som kattunge, fast det är hon ju förståss nu med *ler*
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
ohh båda två är lika söta både före och efter. Båda mina är omplaseringskatter… hade kattungebilder på dom men datorn krachade :S
kristinah. Tänker Joppe flytta? Alltså, den där väskan är ju alldeles för liten ju. Han ryms ju knappt, sötnosen.
EddaM. Din Feztiz är också jättesöt.
Liten, som stor.
( Hmm… Nu måste jag låna kameran av min mor så att jag får nya kort på Vimsan
. Var ju ett tag sedan jag hade kameran lånad.
M.a.o jag återkommer i denna tråd när jag har lånat en kamera.
)
EddaM. Vilken skönhet. Men jag tror att det är en kisse som är mycket medveten om det.
Ni andra som inte har bilder. Var inte ledsna. Jag är glad att ni tagit hand om de små liven. Jomsan har jag också tagit hand om annars har hon varit i katthimlen idag och hon har inte ändrat så mycket men här skall jag sätta in henne i alla fall.
Här har hon varit hos mig högst ett par timmar.
Vad söt hon är, Jomsan! =)
Jossan. Jomsan är väldigt söt och tillgiven. Skall vara med överallt, särskilt om jag sätter mig vid datorn som du såg. Men å andra sidan…vilken katt är inte söt?

Oj det vart tydligen dubbelt
#11 Så sant =)

Bara fem veckor? Oj, det var tidigt, men attans söt. Hur ser han ut idag då?

#24 vilka underbara kinder :D

Vilken kul idé, kristinah!
Och så många go'a bilder:)
De flesta av bilderna på mina äldre katter har jag oinscannade i papperskopia - skall se om jag kan fixa några av dem.
Tack Pia och alla andra som gillar idén. Oh, vilka söta kissor. Fortsätt.
Dom är ju för söta alla.
#29-30
Abbesinier är så otroligt söta/vackra. Speciellt kattungar.
/Elisa
Kalindas Saga 7månader

/Elisa

Jag blir alldeles varm om hjärtat av att se dessa underbara varelser.

Vilken skönhet Kitty är
amigo 7 veckor gammal plutt
amigo nu…:)

Veduran och ienan. Vilka söta katter. Platsar mycket bra på detta inlägg, precis som alla andra.

Det var verkligen en kanonidé med detta bildtema, kristinah!
Tack Pia. Jag tycker det är så roligt att se hur kattorna har vuxit till sig och ser ut att må förträffligt. Den ena katten sötare än det andra. Tur att jag inte behöver välja ut ngn favoritbild bland dessa för det skulle vara omöjligt. Men fortsätt gärna lägga upp första och senaste bilden på era kissor.

förstår inte vart mina tidigaste bilder på kurt och bertil tagit vägen. aldeles hopplöst. tror de är hos mamma. lägger in här då när jag är hos henne.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Sid & Morgan 13 v.

Sid & Morgan 7 mån. Foto Hingstfotografen

#74 härliga bilder, är det bengaler?

#75 Alldeles riktigt, de är bengaler och kommer från Tamleopardens i Bålsta.
Vilka härliga bilder och vad kul att tråden fått liv igen. Fortsätt bara.

hmm…tror den här tråden börjat tappa lite fokus..

#90 Har den det? Jag trodde jag hade lagt in tidiga bilder på mina katter innan, men det var visst bara på Jonna. Vill ju uppdatera med de senaste bilderna, var ju ett tag sedan Jonna var 7 veckor och 7 månader…

Oj vad roligt att många har engagerat sig i den här tråden. Jag har inte varit aktiv på länge men nu har jag varit in och kikat. Fortsätt gärna.

Oj vad ståtlig Ciara har blivit. Fast det var den ju förstås som unge också. Tro inget annat. Vem smälter inte för en kattunge…
kul tråd jag tror inte jag har någon bild på Mizzan tyvärr som bäbis, det e ju den ända jag har haft som kisseunge annars är jju alla rätt stora när dom har kommit hit. Kan ju ta Sture han va 6 mån när han kom nu e han runt 1 år. Tyvärr dåligt kort på grabben eftersom det e dålig kamra jag lånade.
Det är inte kvaliten som räknas utan objektet på bilden och Sture är jättesöt.
ja han har utvecklas jätte bra han va mager som bara den han vägde inte mycket alls å sen var han jätte rädd för män då han fått stryck innan men det e stort sätt borta. Nu väger han inte så mycket har inte kollat men minst 3kg inte så stor i växten men som innan va det som att lufta en påse bommul :( så bra mat å avmaskning har hjälp han. :) Han är en sån katt som är så larvigt snäll. Kan oxå säga att han älskar koskitlukt så när man vart ute o jobbat med korna så är han tacksam genom att rulla över kläderna bita matte i håret å skorna ja dom kan han bita hårt i :P den ända i hela familjen som uppskattar den lukten :D
Han verkar rätt normal. Min ena katt Jomsan är också liten till växten. Jag brukar säga att jag tror hon var en tax i sitt tidigare liv för hon har så korta ben. Otroligt pratig och tillgiven. Hon är tre år och typ hälften mindre än frassen Joppe som är ett år yngre. Dom är så olika. Huvudsaken är att man älskar dom som dom är.

Lycka till med kommande bäbisar.

tack så mycket!

#121: Dina katter är så vackra! Bara säg till om du blir less så befriar jag dig gärna från dom! ;-)
#121! Vilken häftig färgteckning. Underbara kattor. Roligt att du tycker om tråden.
Jag tycker också det blev en roligt tråd så fortsätt gärna skicka in första och senaste bilderna på era älsklingar.

#129: vad söt din Lova är! Såna färger vill ja på min nästa katt. :-)
Tack så mycket!
Hotty. Din Elviz liknar på en katt vi hade hemma då jag var tonåring. Den hette Putte. Han hade bara lite mer vitt över nosen. Fortsätt skicka in, det är så underbart att se hur dom är som ungar och sedan då ljuvliga små varelserna har blivit stora ljuvliga varelser.