Hur nära kommer ni?

Heja heja Jomsan! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Titti… d va nära men man ser knappt Mirans öga, förmodligen pga stor, svart pupill. Fin bild. Roligt att ta närbilder tycker jag. Lite spännande.
Var lite mörkt i sovrummet. Bara sänglampan som lyste. Kan bero på det.
Titti. Jo, men då har dom ju också större pupiller. M.a.o. en kombination. Men bilden e fin för d.

#9 Vilken underbar katt och vilka härliga ögon. Dom va ju så blå. Mjauu, va fint

#11 Ser du att det står "BUS" i pannan på den kissen? Attan så gullig bild.

Oh, nu ser jag, det står ju BUS hur tydligt som helst ja…:)

Men Siegfried är ju "Gustav/Garfield" look-a-like

SallyB, jo det är han lite, och lär väl bli än mer som vuxen britt…:)
Annars så har du den riktige Gustaf här, färdigförpackad och klar - men han heter Knut:) Fotot är taget av Åsa Petré.
Han är även Sveriges nya statsminister minsann…;)
Blev en liten parentes, sorry - fortsätt gärna med närbilder…:)

Ibland är det svårare att få lite avstånd mellan sig och kissen när man ska fota…när de absolut ska trycka upp nosen i kameran :)

Kemikal, speciellt om man har ett kamerasnöre på kameran, oemotståndligt!!!
#17 och 18. Jag håller fullständigt med er. Ibland är dom för närgångna

#16 jättecool bild!

Oj #21 Det var nära må jag säga men vad fin bild.
ni måste ha riktigt bra kameror, era bilder är hur fina som helst. skall jag ta en bild så där nära med min kamera måste jag stänga av blixten annars blir det klitvita bilder, och är inte blixten på så tar det evigheter att ta bilden och om katten rör sig blir allt bara suddigt :O

Tiiia! Håller med dig! Jag lyckas heller inte få några bra kort…*Skratt*
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jättefin bild på Aslan!

Just det ;) (inte riktigt lika fin bild som den förra, va)

Lille bebisen - Så söööt!

Åh det där alldeles rosa alldeles ljuvligt pussgo'a…:)
Tage e så himla söt. Men vilka fina bilder ni har tagit allihop. Det här var ju riktigt roligt tycker jag.

Jag tror jag ska komma och norpa honom….nu!
Den där Tage. Han e för go. Jag tyckte att jag hade närbilder på Jomsan och Joppe men jag är slagen med hästlängder. Ber att få gratulera till era otroligt fina bilder på nära håll. Fortsätt gärna fota er små och stora kissor.

Få se om jag lyckas ta en närbild på min nya kisse
Härliga bilder

Åh vilken suverän Tage-kavalkad!
Puma såg lite misstänksam ut…undrar nog vad som e på gång. Fina bilder. Man blir glad av att se dom.

#47 Det gör hon faktiskt
…jag är en skönhetssömnsförstörare hehe

va fina bilderna blir när man tar nära!!

Ja, jättefint, härligt att se alla detaljer så där!
Det har kommit många fina bilder på den här tråden. Oj vad roligt. Det blir nog lite av en sport att ta så nära som möjligt…åtminstone för mig. Hur är det med er andra?

Visst är det så, kristinah, man försöker utnytta macrot till max, det är hela tiden en utmaning med ljus och skärpa…:)

#61 Så mycket ser man iaf att du har en väldans gullig kisse. Det är det som är huvudsaken.

Hon var också väldigt söt. En katt med ljuvligt mjuk och mysig päls ser det ut att vara.
.